Ga naar inhoud

wat betekend 2 bliepjes


Aanbevolen berichten

ho - stop - ik ken dat probleem al; heb ik ook eens gehad. waarschijnlijk heb je het geheugen (wat bij jou waarschijnlijk simm zal zijn) verkeerd erin geplugd... Ze moeten helemaal onderaan de sleuven zitten, en altijd per 2 of 4. dus niet in de bovenste sleuven maar in de onderste twee (als je maar twee simm banken hebt...) anders check je de voedings aansluiting op je mobo ff.De kabel met een blauw draadtje moet aan de buitenkant van het mobo (of andersom, weet het niet meer precies, maar het systeem gaat er niet kapot van ofzo...).
Link naar reactie
argh... ik heb zo'n probleem ook gehad, maar toen ik dat van daar boven had gedaan, kreeg ik weer beeld... Probeer eens alles te stofzuigen, en haal alle IDE drives eruit. Krijg je dan wel beeld? Ik denk dat je mobo kapot is ofzo... De computer gaat trouwens wel gewoon aan he? Watvoor geluid maakt het [u:3dfd87bc0e]precies[/u:3dfd87bc0e]? :-?
Link naar reactie
[quote:00e371f53f="b_hermans"]kun je je pc dan opstarten zonder je geheugen, volgens mij doet hij dan helemaal niks. :lol:[/quote:00e371f53f] Tuurlijk wel, het licht eraan hoe oud deze pc is. (286 of een 486 of een p2 of...?) Als het om een 486/p1 of ouder gaat, kan dit vaak wel. iig trek anders al het geheugen eruit en neem 1module die middenin zat, en stop die in de eerste 'gleuf' voor geheugen. Eens kijken of dat werkt. (waarom in het midden: waarschijnlijk is (een van de) eerste modules(s) kapot)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...