Ga naar inhoud

Wat is jullie mening over de CoolerMaster Aero 7+


Aanbevolen berichten

Het is zeker een goede koeler, maar er zijn betere en stillere op de markt. Zoals je wellicht hebt gezien kan je de snelheid installen. Als je de fan op zijn laagste stand zet is hij inderdaad stil, maar op volle kracht is het net een opstijgende boeing. Zelf ben ik niet zo overtuigd over het turbine ontwerp van de cooler, in mijn ogen geeft dit extra wervelingen in de lucht wat dus meer geluid produceert. Ik weet niet of mijn theorie daarover klopt, maar ik ga vrijdag dat eens testen op school met de apparatuur daar. (heb zelf van een vriend zo'n cooler gekregen in ruil voor een intel boxed cooler) Als je het puur om de stilte doet dan zou ik eens kijken naar een zalman bijvoorbeeld de [url=http://www.zalman.co.kr/english/product/cnps6000Cu.htm]cnps6000-cu[/url]. Scenic20
Link naar reactie
Die koeler had ik al in gedachte voor mijn snllere pc, nu gaat het dus om een koeler voor onze pc in de huiskamer. Het word waarschijnlijk een amd 2600+ ben deze niet echt van plan te gaan overclocken, maar als hij in de huiskamer aansaat moet je hem bijna niet horen. Wat zou hiervoor de beste keuze zijn?
Link naar reactie
Dan zou ik als het puur voor de stilte is en niet voor de overclock prestaties kiezen voor de 6000cu van zalman. Deze heeft een grote ventilator met een toerental wat instelbaar is. Als je deze in de langzaamste stand zet is hij nagenoeg niet hoorbaar. Maar dan nog even aandacht voor dit. Niet alleen de processorventilator maakt lawaai. Er zit ook een ventilator in de voeding en op sommige moederborden ook op de northbrige. Soms zijn dit, zeker als het wat goedkopere producten zijn ook ordinaire herrieschoppers :) Ook kan de harde schijf een hoog gefluit laten horen. Let dus ook op deze dingen dat je daar een stille variant van neemt als je de pc in de huiskamer gaat gebruiken Scenic20
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...