Ga naar inhoud

AMD T-Bred standaard geunlocked?


Aanbevolen berichten

Helaas, deze cpu's zijn niet standaard unlocked. Je zult deze cpu's zelf moeten unlocken, en dat is niet heel erg makkelijk. Ik geloof wel dat je bij eynstein computers de cpu kunt laten unlocken (als je daar een nieuwe koopt). Ook wordt de cpu unlocked als je hem op een mobo met nforce 2 of kt400 chipset draait, geloof ik.
Link naar reactie
[quote:a36d5dfc20="Ceasar120"]Hoi, Ik hoorde van een computerwinkel dat alle AMD t-breds standaard al multiplier geunlocked zijn? Dit zou mooi zijn! En kan zo'n CPU op een Asus a7v266? Of is dat moederbord alleen voor palomino? Groetjes,[/quote:a36d5dfc20] zoals jack ook al aangeeft, ze zijn wel MP gelocked, echter sommige chipsets weten ze te unlocken.. echter doet jouw KT266 chipset dat dus net niet.. denk dat de TB wel op je mobo kan. kijk anders eens op www.asus.com en zoek je mobo even op. daar staat ook vaak welke cpu's worden ondersteund en tot welke speed
Link naar reactie
[quote:ba970961c7]denk dat de TB wel op je mobo kan. kijk anders eens op www.asus.com en zoek je mobo even op. daar staat ook vaak welke cpu's worden ondersteund en tot welke speed [/quote:ba970961c7] En dan moet je de A7N8 serie hebben. Kun je tot 240 Mhz FSB klokken. De reaktie was een steuntje bij het ZOEKEN naar het juiste ASUS bord.
Link naar reactie
owwww... ja ok, maar hij heeft al een Asus, ik doelde meer dat hij daar opkon zoeken wat de max van zn mobo was.. :wink: maar die Asus trek je iig niet zomaar 123 tot de 240 mhz, no way.... :roll: zelfs mijn Abitje wil niet meer als 220, en die rev 2.0 van de asus komt echt niet veel verder nog hoor..
Link naar reactie
[quote:42b2af1282="Ruud de Wit"]Het bord kun je tot 240 instellen. Het is wel afhankelijk van je Processor, je CPU multiplier en je memory of je het haalt.....[/quote:42b2af1282] :lol: ja zo kan ik het ook wel... maar goed.. back ontopic, want vraag was immers of er een TB op kon... TS moet iig zelf maar even kijken op de site van asus..
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...