Ga naar inhoud

Nieuwe processor


Aanbevolen berichten

[quote:59b5fc7384="Hans.Vosman"]Vermoedelijk geen probleem, je levert in op snelheid (25%). Dus wat snelheid betreft is een 2200XP een betere keuze. Misschien dat de grotere cache van de Barton nog enig voordeel biedt. En ja, zelf klok ik niet over dus kan ik je er geen informatie geven.[/quote:59b5fc7384] De 2600+ 266MHz is gewoon een Tbred B voor zover ik weet, dus ook geen voordeel van een grotere cache helaas. Het makkelijkste is imho om gewoon voor een 2400+ te gaan. Het verschil met de 2600+ is toch nihil en het prijsverschil niet waard. Door de slechte beschikbaarheid, zul je waarschijnlijk ook nog verzendkosten etc erbij op moeten tellen en dat voor een nauwelijks merkbaar verschil.
Link naar reactie
[quote:fba5d484f4="Peter Vooges"]De upgrade is inderdaad maar een klein stapje, maar de XP2100 schuift door naar een ander systeem en als ik dan toch een andere moet kopen, dan deze maar.[/quote:fba5d484f4] Als de 2100+ doorschuift is het dus helemaal niet zonde van het geld. Een nieuwe proc moet er dan toch komen en dan ga je dus gewoon voor de beste prijs/kwaliteitsverhouding. Die ligt imho btw nu bij de 2400+ en niet bij de 2600+.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...