Ga naar inhoud

voeding/systeem


Aanbevolen berichten

goedenavond allemaal ik ga voor iemand een pc bouwen en ik heb daarvoor een aantal onderdelen geselecteerd: Abit NF7-SL S-ATA Socket A Amd Athlon XP 3000+ Artic CPU Cooler Maxtor 120GB 8 MB Cache Hdd 512mb ddr ram/400 pc 3200 Lite-on DVD Speler Nec 1300a DVD-Brander Power Color ATI Radeon 9800SE Nu heb ik hier twee vragen over: Een hoeveel watt voeding moet er bij dit systeem? Passen alle onderdelen bij elkaar/werken alle onderdelen goed met elkaar samen. Kortom is dit een goed systeem? En past het moederbord in deze kast: Q-Tec Pro Line Blue 6013MD, Miditower 400Watt Blue? Alvast bedankt,
Link naar reactie
Tegenwoordig is dat er zowiezo niet zo heel veel meer dat bepaalde apparaten echt ernstige conflicten opleveren met elkaar. Dus ik neem aan dat het gewoon goed werkt. Vroeger moest je wel goed uitkijken in het p2 en k6 tijdperk dan had je wel vaker ellende met je videokaart of zo. :D Tsja ik ben nog maar 16 maar dat weet ik toch nog wel met die i740 AGP kaartjes en zo :wink:
Link naar reactie
Als je een standaard kast kiest of zo, zou ik 350 Watt nemen dan heb je wel genoeg. Ik denk zelfs dat 300 Watt al zat is, maar ja je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen :wink: Van stille en goede merken heb ik niet zo veel verstand, neem altijd de standaard goedloopste kast, zijn voor mij goed genoeg.
Link naar reactie
[quote:af1f5d3405="yoo_han"]Van stille en goede merken heb ik niet zo veel verstand, neem altijd de standaard goedloopste kast, zijn voor mij goed genoeg.[/quote:af1f5d3405] Ik zou gaan voor een leuke praktische kast. Kan best de goedkoopste zijn, maar meestal niet. Let met name op de aansluitingen die je graag op de voorzijde van de kast wil hebben. Bedenk wel dat er altijd nog een console geplaatst kan worden. De prijzen daarvan verschillen nogal dus ook enig onderzoek nodig. Een stille netvoeding is ook een droom voor mij. Soms is een willekeurige voeding stil, i.h.a. dus niet. Met uitzondering van een 340W Chieftec voeding die ik wel stil genoeg vind, heb ik mijn netvoedingen stiller gemaakt met het plaatsen van een andere ventilator in die netvoeding.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...