Ga naar inhoud

pc onderdelen


Aanbevolen berichten

Ik wil leren om mijn eigen pc te bouwen en ik heb hiervoor bij de plaatselijke pc winkel een aantal onderdelen besteld: ASRock K7VM4 Moederbord (333mhz FSB, AGP 8x, Lan en Sound Onboard en Video onboard 64mb) 256mb pc 266 ddr geheugen. En een cd-rom drive. De kast heb ik bij een andere zaak besteld. Nu wil ik bij Gistron.nl de AMD 1900+ gaan kopen, deze is 55,90. Volgens Gistron past deze op het moederbord dat ik besteld heb, klopt dat? En als het nou op de een of andere manier niet goed samenwerkt maakt het dan nog uit waar je wat gekocht hebt. Want ik zit te twijfelen of ik de processor nou bij Gistron wil kopen of bij de plaatselijke pc boer, die heeft een AMD Duron 1300mhz voor 59 euro, dat vind ik een beetje duur. Kan het dus kwaad om de meeste onderdelen bij de plaatselijke pc boer te kopen en de kast en processor+koeler en hdd ergens anders te kopen? Jeroen p.s. waar moet je precies de koelpasta aanbrengen?
Link naar reactie
staat meestal gewoon op het doosje waar de koelpasta bijzit/inzit. je meot niet alleen niet teveel gebruiken, de koelpasta is namelijk niet om te koelen, erger nog hij koelt er alleen slechter door. maar de koelpasta is om alle lucht ertussen uit te halen, want lucht ertussen is nog slechter. de 1900+ past op dat moederbord en de rest van de vragen snap ik niet :-? je moet de spullen gewoon op de goedkoopste plek kopen. of dat nou bij die gistron is of bij de plaatselijke pc boer maakt niet uit :-? alleen het is wel makkelijk als het dichtbij zit 8)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...