Ga naar inhoud

Moederbord gesloopt?


Aanbevolen berichten

Misschien kun je met zilverlijm de koperbaantjes verbinden. Dus eerst voorzichtig de laklaag afkrabben met een hele kleine schroevendraaier en daarna verbinden met zilverlijm. Solderen wordt niets als je geen ervaring met een soldeerbout hebt. Je hebt ook een zilverpen uitvoering. dat is een pen waarmee, je lijntjes geleidend zilverpasta aan kunt brengen. maar die zijn wel moeilijk verkrijgbaar.
Link naar reactie
[quote:ef1a7e42f8="Vette kees"]Misschien kun je met zilverlijm de koperbaantjes verbinden. Dus eerst voorzichtig de laklaag afkrabben met een hele kleine schroevendraaier en daarna verbinden met zilverlijm. Solderen wordt niets als je geen ervaring met een soldeerbout hebt. Je hebt ook een zilverpen uitvoering. dat is een pen waarmee, je lijntjes geleidend zilverpasta aan kunt brengen. maar die zijn wel moeilijk verkrijgbaar.[/quote:ef1a7e42f8] volges mij zijn die lijntjes veelste dun om dat goed te doen, die lijntjes zijn toch heeeeeel dun? en heb je niet de kans dat je er 2 aan elkaar vast maakt en je dan kortsluiting krijgt? [offtopic] maar eindhoven heeft wel PSV![/quote]
Link naar reactie
[quote:b5250bd96c="BrigitteW"]Het overgrote deel van de adviezen vind ik toch wel buitengewoon laag. Ik heb onlangs ook een moederbord gesloopt, maar je gaat daarmee toch niet terug naar de winkelier met zo'n lul-smoes? De gemiddelde winkelier heeft het tegenwoordig al hard te halen; oplichters dragen zeker niet bij aan een hardverdiende boterham.[/quote:b5250bd96c] Ten eerste kost het de winkelier niets, want hij stuurt het bord gewoon op naar Asus en ontvangt daarvoor een nieuwe of gerepareerde. Het is niet zo dat de winkelier erop achteruit gaat als een van zijn producten kapot blijkt te zijn, het is de fabrikant die in principe voor de kosten opdraaid. Verder [quote:b5250bd96c]Ik vind het al een veel beter idee als je gewoon zegt dat dat mobo het niet doet, maar dat je niet weet hoe dat komt. Dat kan je tenminste altijd proberen. Je gaat zo'n winkel toch niet lopen naaien met te zeggen dat het hun schuld is, kom op zeg.[/quote:b5250bd96c] is dit precies hetzelfde. En [quote:b5250bd96c]Misschien kun je met zilverlijm de koperbaantjes verbinden.[/quote:b5250bd96c] dit lijkt me geen goed plan, omdat een mobo vaak uit meerder lagen bestaat en dit niet te fixen is met wat zilverlijm. Of er gebeurt niets of je hem kortsluiting en dan is het bord echt dood.
Link naar reactie
[quote:e266f4ab36="plextor"][quote:e266f4ab36="MGSpecial"]Als er een vraag gesteld wordt in het Forum over iets Illegaals vliegt gelijk iedereen in de brand,maar een zaak oplichten door zelf iets verkeerd te doen vinden we normaal.[/quote:e266f4ab36]nog roomser dan de paus :evil: als jij €10 op de grond ziet leggen loop je dan ook de hele buurt af om te vragen wie €10 kwijt is :evil:[/quote:e266f4ab36]En waar dat "roomser dan de paus" op slaat, ontgaat me. Het is echt niet te hopen dat dit creatief omgaan met de eerlijkheid wat uit een aantal reacties naar voren komt de gemiddelde mentaliteit vertegenwoordigd van de leden van dit forum. Ik ben er van overtuigd dat dit niet het geval is. Het is precies hetzelfde als doorrijden na een aanrijding. Dat is in sommige kringen ook schering en inslag. Probeer met de adviezen die je kreeg of er nog wat aan te doen is, is dat niet het geval, dan is dat zuur, maar wees dan een kerel, en koop een nieuwe. Jan de Boer
Link naar reactie
Als het zo makkelijk zou gaan Marcel, had ik m'n moederbord ook wel vergoed gekregen. Zoiets valt onder user abuse en het wordt niet vergoed en dat kan een winkel heus wel constateren. Gelukkig had ik nog een computerverzekering via de HCC lopen :D En voordat iemand het vraagt, ja, ik ben wel eerlijk geweest.
Link naar reactie
Ik heb ook eens 2 verrotte mobo's gehad, de zaak haar RMA afdeling nam de zaak in behandeling en ik kreeg naar 3 weken weer een nieuw mobo. Denk dus wel dat die lui echt wel goed controleren. Hoeft dus niet altijd direct via de fabriek te gaan. Maar hoe erg zijn die beschadigingen? Anders zou ik het gewoon nog ff proberen, kapot is hij anders toch al.
Link naar reactie
[quote:a35e74b1fe="J. de Boer"]Probeer met de adviezen die je kreeg of er nog wat aan te doen is, is dat niet het geval, dan is dat zuur, maar wees dan een kerel, en koop een nieuwe. Jan de Boer[/quote:a35e74b1fe] Mijn vraag is ook niet hoe ik die winkel kan oplichten.. Ik heb er wel even aan gedacht het te doen, maar ik doe het niet. Om dezelfde reden als met mensen hier opgeven. Het is gewoon ontzettend laag. Ik bel morgen die winkel en zeg gewoon wat er gebeurd is en wat zij er van vinden.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...