Ga naar inhoud

Weinig centjes


Aanbevolen berichten

[quote:771694d26f="jeroenvanweeghel"]heb je zelf wel eens een ecs moederbord gebruikt?[/quote:771694d26f] Yep en dat zijn echt prima borden. Zeker als je weinig geld hebt is ECS ideaal. Maar wil je een totaal nieuw systeem gaan bouwen of upgraden? Wil je je huidige mem dan houden of koop je nieuw, houd je rekening met de voeding, etc. Je kan beter iets meer info geven, dan kunnen we ook een beter passend advies geven.
Link naar reactie
[quote:873481f589="Marcel de Reus"][quote:873481f589="jeroenvanweeghel"]heb je zelf wel eens een ecs moederbord gebruikt?[/quote:873481f589] Yep en dat zijn echt prima borden. Zeker als je weinig geld hebt is ECS ideaal. Maar wil je een totaal nieuw systeem gaan bouwen of upgraden? Wil je je huidige mem dan houden of koop je nieuw, houd je rekening met de voeding, etc. Je kan beter iets meer info geven, dan kunnen we ook een beter passend advies geven.[/quote:873481f589] Ik wil, zoals je waarschijnlijk al hebt gelezen een pc leren bouwen. Ik ga daarvoor volgende ween een Sweex Xenon 300 Watt Midi Kast kopen, (www.unipars.nl bij behuizingen en dan de onderste behuizing), is een ECS dan goed om mee te beginnen en om te leren om een pc te bouwen? Passen de ECS moederborden in die kast die ik wil gaan kopen? Ik wil de K7S5A Pro+ LAN + USB 2.0 Socket A van ECS gaan kopen. Ter info: De kast is een gewone standaard maat ATX kaart. Moet ik verder nog ergens opletten bij het kiezen/kopen van de onderdelen. Dus bijv. past alles bij elkaar, etc. Zou je dat me willen uitleggen? Alvast bedankt.
Link naar reactie
het is en nieuw systeem vooral voor video montage. moet ook in een netwerk met gedeelt internet. Geen spelletjes. Plan is om voor € 100 een cpu te halen 512MB geheugen 2700 en Ati videokaart 128mb ( weet niet welke) met een dvdbrander met een 30 gig en een van 80 gig HD. Hoe meer het moeder heeft hoe minder ik hoef te kopen nog. ( USB 2, firewire, netwerk uitgang, audio)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...