Ga naar inhoud

Twinmos geheugen


Aanbevolen berichten

ik heb nu 256 mb infineon geheugen en 512 OEM ik kan die 512 redelijk verkopen doe ik er dan goed aan om 512 twinmos te kopen DDR400(ivm oc-en) en werkt dat wel dan want de max is op mijn mobo 333(loopt het geheugen dan gewoon 333 of helemaal niet) maar omdat ik wil gaan oc-en kies ik voor die 400 hoe klokt infineon over het algmeen?
Link naar reactie
Daar doe je zeker goed aan, maar haal dan wel het infineon eruit. Het geheugen zal dan idd gewoon op 166MHz lopen en dat geeft je nog een mooie speling om te OC'en. Overigens is het in veel gevallen gunstiger om je mem net zo snel als de FSB te laten lopen, dus als je een 133MHz FSB hebt, kun je beter je geheugen ook op 133MHz zetten en vanuit die positie gaan OC'en.
Link naar reactie
dane Elec is gewoon standaard OEM geheugen... de twinmosjes zijn ten opzichte van die reepjes stukken beter.. twinmosjes willen soms ook nog wel redelijk hoog overclocken (maar reken niet op teveel) want maat van mij had PC3700 twinmosjes met BH-5 chipjes, en die wilden voor geen meter op een hoge FSB draaien :-?
Link naar reactie
[quote:919ce64611="turbulence"]dane Elec is gewoon standaard OEM geheugen... de twinmosjes zijn ten opzichte van die reepjes stukken beter.. twinmosjes willen soms ook nog wel redelijk hoog overclocken (maar reken niet op teveel) want maat van mij had PC3700 twinmosjes met BH-5 chipjes, en die wilden voor geen meter op een hoge FSB draaien :-?[/quote:919ce64611] PC3700 BH5 (winbond) bestaan niet. Als dat infineon geheugen MADE IN THE USA reepjes zijn heb ik goede hoop dat ze goed willen overclocken. Als het de MADE IN MALAYSIA en de rest is niet. Standaard twinmos reepjes willen ook niet echt. Maar ja, wat is overclocken, Veel reepjes halen de 200 Wel op Cas 2 etc... Als je verder wil moet je dus wat specifieker geheugen hebben en het hoeft je geen cent meer te kosten. (Denk aan corsiar enzo)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...