Ga naar inhoud

Totale vastloper


Aanbevolen berichten

Hallo, Als ik mijn computer opstart loopt hij totaal vast. Niets werkt meer, ook geen ctrl-alt-del, ook de lampjes op het keyboard niet. Kortom, elke keer veroordeeld tot een reset. Ik dacht eerst dat het de HD zou zijn. Deze heb ik vervangen door een nieuwe, maar het euvel blijft, ook na opnieuw windows installeren. Heeft iemand een idee wat dit voor en probleem zou kunnen zijn? Alvast hartelijk dank! Groeten, Rogier
Link naar reactie
Geheugen? Warmte? Heb je Memtest gebruik om het geheugen te testen? Wat zijn de temperaturen in de kast en van de CPU? Kan ook best iets anders zijn ... De gegeven informatie is vrij beknopt dus kan ik er verder weinig over zeggen. Als de software (nieuwe installatie Windows zonder speciale drivers) okay lijkt te zijn, dan zou ik dus aan de hardware gaan twijfelen. Deze zul je dus stap voor stap moeten gaan testen.
Link naar reactie
[quote:7cfb4112bb="jackdegek"]Wanneer loopt de computer vast, tijdens het starten van windows, of als windows volledig opgestart is? Het is je blijkbaar wel gelukt windows opnieuw te installeren, dus een geheugenprobleem lijkt me niet direct aan de orde...[/quote:7cfb4112bb] Een geheugen probleem zou nog steeds kunnen. Niet direct aannemelijk, maar het kan. Het is mij ook gelukt om een computer te installeren met Windows XP en te gebruiken met defect geheugen. Alleen crasht Windows XP uiteindelijk en/of start niet op. Met meer informatie kan ik een betere inschatting maken.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...