Ga naar inhoud

nieuwe computer


Aanbevolen berichten

Beste Forum bezoekers Ik heb deze week een computer systeem uitgezocht en een bon van laten maken alleen nog niet besteld,nou wil ik graag weten of ik aan de onderstaande lijst een goed draaiend systeem heb of dat jullie me iets anders aanraden alvast bedankt processor: amd athlon xp3000+ 512 kb s-a 2x geheugen ddr *pc3200* 512mb maxtor 120 gb u133 7200r videokaart:asus v9950 fx5900 td 128mb soundkaart:soundbl.live! 5.1 oem floppy drive 3.5 dvd lite-on 16x48ide ret/oem cd burner lite on 52x32x52 creative inspire 6.1, 6700 monitor tft 17,iilyama e431s mainbord asus a7n8x deluxe nf2/lan/fw cooler gt igloo 2450 socket a case chieftec mid
Link naar reactie
Een mooi systeempje! Één opmerking, ga i.p.v. de FX5900 voor een Ati Radeon 9800 Pro. Deze is, zeker in DX9 applicaties, een stuk sneller dan de FX5900. Voor de rest heb je een mooie keuze gemaakt. Edit: Ik zie alleen niet wat voor voeding je er bij gaat kopen. 400W lijkt me toch zeker aan te raden. Als je een voeding aan gaat schaffen koop er dan bij voorkeur een van een kwaliteits merk. Bijvoorbeeld Antec.
Link naar reactie
[quote:f8c34bb550="raymondovanes"]soundkaart:soundbl.live! [b:f8c34bb550]5.1[/b:f8c34bb550] oem ... creative inspire [b:f8c34bb550]6.1[/b:f8c34bb550], 6700[/quote:f8c34bb550] Misschien maakt het helemaal niet uit en heb je het zelf ook in de gaten, maar waarom koop je een 5.1 geluidskaart met 6.1 boxen?? Dan heb je toch eigenlijk een box teveel of niet?? Misschien kan je dan beter een Audigy2 nemen?? Die ondersteunt 6.1 geluid...
Link naar reactie
[quote:0ded9e65c2="Capone"]Dan heb je toch eigenlijk een box teveel of niet?? [/quote:0ded9e65c2] Je hebt inderdaad een box waarnaar geen rechtstreeks geluid wordt gestuurd. Maar het is niet zo dat er helemaal geen geluid uitkomt. De installatie spreidt namelijk het geluid van de achterste twee boxen uit over de middelste.
Link naar reactie
De deluxe versie heeft gewoon 5 geluidsporten voor zover ik weet en dat is dus voldoende voor een 5.1 speakerset en een microfoon: http://www.asus.com/products/mb/socketa/a7n8x-d/overview.htm# Verder zou ik ook idd de grafische kaart vervangen door een Radeon 9800 en eventueel gaan voor een bigtower van Chieftec, zeker als je wilt gaan modden is het altijd fijn om ook wat oppervlak om te modden te hebben ;)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...