Ga naar inhoud

sound werkt niet op ms-6380 le


Aanbevolen berichten

Bij het opnieuw installeren van mijn computer krijg ik het geluid niet meer aan de praat. (dit geluid is meegebakken op het mobo (chipset vt8233) en luistert naar de naam via ac'97 enhanced audio controller (WDM). ik heb de meegeleverde drivers geinstalleerd en in het apparaatbeheer worden er geen conflicten aangegeven. wie weet raad? mijn systeem: win 98se mobo msi ms-6380 le amd athlon 1400 256mb ddr GF2 mx-400
Link naar reactie
[quote:74c5cd24dd="Jane Doe"]ik heb de meegeleverde drivers geinstalleerd en in het apparaatbeheer worden er geen conflicten aangegeven. wie weet raad? [/quote:74c5cd24dd] Als in apparaatbeheer geen conflicten worden aangegeven, wil dat nog niet zeggen dat die aparaten goed werken. Zeker bij geluid is mijn stelregel: eerst horen, dan geloven.
Link naar reactie
Ik heb als eerste de meegelverde drivers voor het mobo geinstalleerd en daarna apart die voor sound. Zo werd het ook aangegeven in het instal.menu. Heeft het misschien om de nieuwste 4in1 drivers te installen? Tegenwoordig heten die toch Hyperion? wat doet het programma alc56.exe eigenlijk? groeten en bedankt tot zover....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...