Ga naar inhoud

nieuw moederbord pakt windows niet


Aanbevolen berichten

Goed,ik heb vanochtend een topic geplaatst voor een nieuw mobo. Het is de asus a7n8x deluxe gold editon geworden. in mijn vorige topic las ik als reactie dat een schone instal. het slimste is, maar dit wil ik even vermijden als het kan. Hij start goed op maar als hij dan bij het welkomstscherm van windows wil komen dan herstart hij weer met als gevolg de vraag in welke modus ik wil herstarten :-? Ik heb de jumpers nog op default staan en het bios geeft geen fouten aan. Er zit een ahtlon xp 2200+ op en heb 1 reepje pc 2700 512 mb erin. Uiteraard een vga. Wat kan dit zijn? Gaarne jullie hulp a.u.b B.V.D. :D
Link naar reactie
[b:ac1056e102]off-topic[/b:ac1056e102] Waarom ga je niet in je oude topic verder? :roll: [b:ac1056e102]on-topic[/b:ac1056e102] Kan een heleboel zijn. Geheugen zit goed vast? CPU temperatuur niet te hoog (kan je in de BIOS controleren)? Hardeschijf goed aangesloten? Probeer anders eens op te starten in veilige modus en dan de nForce2 drivers van nVIDIA te installeren. Dit lost nogal eens problemen op.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...