Ga naar inhoud

nieuw moederbord


Aanbevolen berichten

1 goededag :lol: Ik wil mijn MSI kt3 ultra 2-R gaan vervangen voor een MSI k7n2 delta -ILSR. is dit een wijze zet of heeft iemand andere suggesties ? En hoe zit het met mijn bios en drivers van mijn oude bord als ik er een nieuwe in zet, ook al is deze dan weer van hetzelfde merk. De reden vande planken- wissel is dat ik nu Nforce wil gaan gebruiken en vind dat mijn oude ( huidige ) niet meer voldoet qua snelheid etc. Bij voorbaat dank allemaal :wink:
Link naar reactie
[quote:989408b83f="scarry harry"]ok point taken :cry: ga hier weer verder en alvast bedankt nog voor reacties. Heb maar besloten toch een schone instal. te doen. Nogmaals bedankt Deze kan dus ook opslot :wink:[/quote:989408b83f] Een schone installatie is meestal het beste na het plaatsen van een ander mobo. Maar je had ook (als het allemaal niet loopt) de chipsetdrivers van het mobo kunnen installeren. ps. Ik heb ook je andere topic gelezen en daar had je het over een probleem met opstarten van windows na het plaatsen van dit mobo. Vandaar nog ff deze reactie.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...