Ga naar inhoud

aopen herkent hitachi schijf niet in bios


Aanbevolen berichten

hoi,voor een kennis wil ik een hitachi deskstar 80gig inbouwen in z'n puter met een mb aopen ax6bc ,maar de bios herkent niet dat er een hdd is bij geplaatst . en kom nou niet met de antwoorden wat moet zo'n oud moederboard met zo'n hdd . op de site van aopen staat wel een biosflash voor een hdd >132 gig maar nergens een flash voor lager ook heeft hitachi niet zoiets als maxtor nl maxblaster bij mijn weten. wie weet raad?? frank
Link naar reactie
[quote:9b1c52cb36="piconimpex"]jumpers staan goed als slave, maar ook alleen en dan als master niet te herkennen.kabel zit goed. niet op andere puter getest is een nieuwe schijf probleem zit in de bios mi frank[/quote:9b1c52cb36] Mja, als jij nou eens voor goeie zinnen zorgt die ik begrijp dan kan ik eventueel proberen hier zinnig op te reageren. :evil:
Link naar reactie
diniz vlg mij is het duidelijk. nieuwe schijf met jumpers op slave aangesloten ,de kabel goed aangesloten de rode band bij de voeding. schijf wordt niet herkend. nieuwe schijf met jumpers op master alleen aangesloten,niets op dit forum "http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=100913&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=um "onder aan deze pagina op dit forum word ook de schijf in een packard niet herkend en na de schijf omwisselen ook nog niet .de conclusie was dan ook om met maxblaster(het ging over een maxtor schijf) de boel wel herkenbaar te maken zoiets vind ik niet bij hitachi en bij aopen alleen een flash voor upgrading van de bios naar 132 gig. frank
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...