Ga naar inhoud

Boot"pauze"stop?


Aanbevolen berichten

Sinds een week start min PC niet meer gelijk op. Ik druk op de aan/uit knop, de PC begint op te starten en dan is het net of de spanning er af gaat na enkele sekondes. Het spanningsledje blijft echter wel knipperen om de paar seconde. De enige manier om de boel dan weer op te starten is de stekker uit het stopcontact te halen en vervolgens weer op te starten. Meestal doet hij het dan wel. Ik denk dat het niets met windows of linux te maken heeft, want bij beide systemen doet hij het (soms voor de dualboot, soms erna) Overigens heb ik hetzelfde al eens meegemaakt als de kast te warm wordt. Hij stopt dan op dezelfde manier, en is pas na afkoeling weer op te starten. Maar dat kan ik verklaren. Als de PC eenmaal draait, kan ik rebooten zonder problemen en ook stoppen en enkele secondes later weer opstarten, is geen probleem. :-?
Link naar reactie
Die temps zijn in principe prima, maar meet ze nog eens na gestressed te hebben met CPUburn, dat geeft namelijk een betere indruk. De voltages kun je het beste ook meten als je de PC stressed en je kunt deze in CPUcool laten verschijnen door ergens in de config vinkjes te zetten bij 3V, 5V en 12V maar dat wijst verder voor zich als je het gevonden hebt.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...