Ga naar inhoud

Mini-spiegeltje voor moeilijke plekken (tandartsspiegeltje)


Aanbevolen berichten

Misschien de makkelijkste oplossing; kijk op de verpakkings doos van je moederbord, en als je een complete pc hebt gekocht kijk je even in de handlijding. Ik heb een Packard Bell (Eigenlijk zit er vrijwel geen enkel stukje van de originele pc meer in :D ) en daar heb je bv. activsurf op dat je alles over je hardware vetreld. Anders bij de licensie van je pc kijken... en als het daar niet op staat moet je de plaat aan de kant van het moederbord los maken, uitkijken dat er geen contacten etc. uitvallen en daar ff kijken
Link naar reactie
[quote:e8905dee46="carlobernardini"]Misschien de makkelijkste oplossing; kijk op de verpakkings doos van je moederbord, en als je een complete pc hebt gekocht kijk je even in de handlijding. . . . [/quote:e8905dee46]Niet zo best als je handlijding hebt, lijkt me. Doet het pijn? Lijkt handleiding me toch handiger :D. Jan de Boer
Link naar reactie
cpuid gebruiken of aida32 als je moederbord nr wilt weten, a: start systeem op dan zie onderaan in opstart een reeks getallen bijv 00-1235-a7n8x-4568-125 (dit is puur als voorbeeld hoor voor sommige mensen) dan commentaar over de goede reeks achterwege blijven red.} dan is de een na laatste op 2 na laatse serienr mobo tik dit nr. in google in en je komt bij de mobo fabrikant uit zelfs de fabrikant bios kan achterhalen de 1 na laatste string meestal sterkte
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...