Ga naar inhoud

Voeding-fan


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een aantal dagen een probleem met mijn voeding:als ik mijn pc aan zet maakt het fannetje behoorlijke herrie (lijkt op klein boortje), na verloop van tijd wordt het minder. Ook hoor ik af en toe toonveranderingen alsof toerental omlaag gaat; net als bij een boor die afgezet wordt. Ik heb het vermoeden dat het met temperatuur omslag te maken heeft; hij staat in een ruimte waar veel zon opstaat--> nu ongeveer 10 graden koeler. Is het verstandig om voeding open te maken of moet ik hem gewoon vervangen. Merk: I-cute,300Watt, 5 maanden oud. Alvast bedankt
Link naar reactie
Jij bent makkelijk... Gewoon vervangen :lol: ... Gewoon openschroeven en kijken of er geen draadje tegen de bladeren aanloopt. En kan wezen dat je een temp gestuurde fan hebt. Moet je ff je type nachecken op inet. Ik heb dat ook. Als ik bijvoorbeeld een spel opstart gaat hij ook harder draaien. Je kan ook altijd nog de fan vervangen als je nog een (oude) hebt liggen.
Link naar reactie
Hoeft niet vervangen te worden!!! Ik heb het ook eens gehad, maar als je er met een stozuiger langs gaat is het meestal voorbij. Daarmee bedoel ik niet dat je het moet gaan openschroeven of zo, maar dat je gewoon die slang aan de fan moet zetten, en zo gaat er flink wat stof uit. Anders moet je eerst kijken of het echt ZEKER uit de voeding komt, en dan de hele kast stofzuigen, en anders inderdaad vervangen, tezij je hem open wilt schroeven. Kijk wel goed uit met openschroeven, en gebruik zo'n geaard armbandje zodat je geen statische ontladingen afgeeft aan de onderdelen... succes
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...