Ga naar inhoud

Systeem koelen


Aanbevolen berichten

Ik wil mijn systeem goed koelen van binnen, maar ik heb geen zin om gaten te boren in mijn systeemkast. En ff google gebruik maken kwam ik dit product tegen, en nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee, koelt hij net zo goed als een casefan? [img:faeb5f8b1b]http://www.nowthatsit.nl/img/producten//koelers/ib-125.gif[/img:faeb5f8b1b] Iceberg Systeemcooler voor inbouw in slotplaat (IB-125) Specificaties: - Afmetingen: 77x77x15mm - Electrische specificaties: 12VDC/150mA - Snelheid: 2800RPM, luchtverplaatsing: 32CFM - Geluidsniveau: 32 dBA - Kogelgelagerd - Levensduur: 30.000 uur
Link naar reactie
Yup, er zijn al meerder onderwerpen geweest over dit soort koelers. Ze zijn niet echt zo goed volgens mij. Je kan dan beter eens een Papst fannetje halen. Die zijn namelijk geruisloos. Maar ze zijn wel wat duur. Wat voor CPU heb je? Jou temperaturen zijn namelijk niet echt hoog, tenminste voor een AMD. Ik zou het wel gewoon zo laten zitten.
Link naar reactie
Oke laat even duidelijk zijn dat je temperaturen, zowel je case als cputemp prima in orde zijn. Waarom zou je een lagere temp willen, het dient geen enkel nut behalve als je wilt gaan overclocken. Die fans maken bovendien veel te veel herrie en koelen niet erg goed. Als je een 1600+ hebt is het al helemaal nutteloos, omdat je bij de 1600+ de Vcore in de meeste gevallen een behoorlijk end naar beneden kan schoppen wat duizend keer meer effect op de temperatuur heeft, maar nogmaals een lagere temp heeft totaal geen zin.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...