Ga naar inhoud

AMD Athlon XP


Aanbevolen berichten

De beste? Gewoon de snelste natuurlijk. Als je bedoeld de beste prijs/kwaliteit dan moet je dit een beetje voor jezelf afwegen, de 2400+ zou bijvoorbeeld een aardige keuze kunnen zijn, maar die prijzen veranderen erg snel. Moederbord? Wat wil je met de PC gaan doen is dan mijn vraag, wat voor features moeten er op het mobo zitten en wat is je budget?
Link naar reactie
Ja, het zou makkelijker zijn als je ons eens je budget vertelde, anders kunnen we alleen maar het snelste en dus ook het duurste aanprijzen zoals een Athlon XP 3200+ en een Chaintec zenith moederbordje. Dus om je beter tot dienst te zijn kun je ons beter vertellen hoeveel je te besteden hebt of hoeveel je er voor uit wil geven...
Link naar reactie
[quote:037a976c9a="royzwiers"]hij zegt toch zo duur als het maar kan..[/quote:037a976c9a] Nope dat stond er niet, hij heeft het budget en de games erbij geedit. Overigens is het wel handig dat als je post ook een nuttige bijdrage levert aan het topic mensen! Ik vraag hem al naar zijn budget en waar hij de PC wil voor gebruiken en het heeft geen zin dit nog 3 keer te herhalen, dat is echt niet de bedoeling ;) Als het zo duur mag als het maar kan zou ik lekker een A64 3200+ kopen met mobo, 1GB PC3200, Western Digital Raptor 120GB, brandertje en dvd speler Creative Audigy 2 Logitech Z-660 leuke Lian-Li kast Das erg duur, maar ook erg leuk :P
Link naar reactie
Als ik prometia koeling heb wordt mijn PC daar echt niet sneller op hoor ;) De topicstarter geeft nergens aan te willen OC'en, dus dan zit ie daar dadelijk met een ijskast die die alleen gebruikt om het bier mee te koelen :P Nee, het lijkt me wel aardig om gewoon serieuze zaken te noemen. Hij kan ook gewoon een Sunfire kopen natuurlijk :P
Link naar reactie
Oja als je vaak naar LAN partys gaat kun je misschien zon Barebone nemen. Of zon lichte Thermaltake kast met draagriem :P [img:dd61131ad0]http://www.thermaltake.nl/images/products/lanfire/1st/vm2000a.jpg[/img:dd61131ad0] [img:dd61131ad0]http://www.thermaltake.com/images/products/accessories/xbag/a1700.jpg[/img:dd61131ad0] best leuk :P
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...