Ga naar inhoud

AXP's Boxed


Aanbevolen berichten

Hallo vrienden, Weet één van jullie toevallig iets af van de Boxed versions van de Athlon XP's? Ik weet dat de boxed versie een koeler inhoudt, maar is dat er 1 van goede kwaliteit? Ik hoef er niet mee te overklokken (dus hij hoeft niet extreme hittes te weerstaan) maar hij moet wel lekker stil zijn. (20 ~ 30dBA MAX). Zit er nog meer in de box, zoals bv: koelpasta, amd stickers etc? [img:5b558f4810]http://is41.introweb.nl/isroot/salland/SiteImages/amdbox.jpg[/img:5b558f4810] Bedankt, K.
Link naar reactie
Ik heb hier de doos van mijn boxed 2700+ voor me liggen: Er zat een aardig stille koeler in met koelpasta er al opgesmeerd (De temps werden in onze hete zomer maximaal 65 graden met een dichte kast en de pc was nog nooit afgeslagen). Er zit een certificate of authenticity bij, echtheids kenmerk dus. Daarnaast nog een quick install papier en een AMD Athlon XP sticker :D
Link naar reactie
Er zat op die boxed koeler al pasta toen ik hem kocht, zodat je er zelf niet meer mee hoeft te kloten. Maar het is niet zo'n soort rubberen (zo voelt het wel aan maar zou wel geen rubber wezen :lol: ) sticker zoals die op een pentiumkoeler zit. Die koeler is wel stil (ik gok op 30 dB) maar ik wou een mooiere koeler op mijn cpu hebben dus heb ik de Zalman cnps6000CU gekocht. De oude koeler wordt nu nog gebruikt in mijn broertjes pc. Ohja, de temps waren door de Zalman met 5 à 8 graden gedaald, maar dat komt omdat bij de Zalman een 92mm fan zit.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...