Ga naar inhoud

Thermaltake Spark 7


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om een nieuwe koeling te kopen voor mijn P4 2.4GHz, maar ik wil me eerst even goed informeren daarover :) Mijn oog is gevallen op de Thermaltake Spark 7. Ik heb 2 versies van die koeler gezien, de "gewone" en de Xaser Edition. Ik veronderstel dat die Xaser editie ook in een andere case past? Ik vind het frontpanel waarmee je de snelheid kan controleren wel handiger dan zo'n jumperke verschuiven en ze verschillen maar enkele euro's. Moet ik trouwens nog andere koelers overwegen in dezelfde prijsklasse? Alvast bedankt ;)
Link naar reactie
Koelers zijn niet echt de boeiendste onderdelen van een pc en zijn goedkoop. als je nou 4 van die 5 euro koelers koopt is dat echt wel goed genoeg en zien er met hun neons ook nog wel leuk uit. Het is echt een beetje bullshit om dure dingen te gaan kopen. Behalve als je pc echt KOOKT. Koelpasta is ook een goed alternatief, het vult naden goed op
Link naar reactie
[quote:0d2e904909="carlobernardini"]Koelers zijn niet echt de boeiendste onderdelen van een pc en zijn goedkoop. als je nou 4 van die 5 euro koelers koopt is dat echt wel goed genoeg en zien er met hun neons ook nog wel leuk uit. [/quote:0d2e904909] Zonder koelers zou je systeem toch echt niet werken :wink: Als je wilt dat een koeler niet als te luidruchtig is of als je wilt gaan overclocken, dan is een duurdere koeler toch wel aan de orde.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...