Ga naar inhoud

Geheugen


Aanbevolen berichten

Ik bezit een Computer Compaq Deskpro EXD/P800/20C/9/64CN EUROA4 daar zitten 2 geheugens in 128 , dus totaal 252 geheugen nu wil ik er 500 insteken, moeten dat speciaal geheugens zijn van Compaq, of maak dat niets uit en welke zijn de beste en waar moet ik op letten, gaat dat, een van 500 of moeten er dat 2 van 256 zijn, ik heb maar 2 sleuven, en het zijn geheugens met 2 inkepingen.
Link naar reactie
Je bedoeld een totaal van 256 en je wilt er 512 bij zetten, de getallen die jij noemt komen namelijk niet voor in de geheugenrijtjes ;) Je moet even opletten wat het moederbord maximaal ondersteund, dat moet je kunnen vinden in de manual. Op de website van Informatique kun je overigens met de geheugen wizard opzoeken wat voor geheugen je moet hebben.
Link naar reactie
[quote:6c90ac1feb="Giljom"]Welke website moet ik juist hebben,[/quote:6c90ac1feb] [url]www.informatique.nl[/url] [quote:6c90ac1feb="Giljom"]en waar zie ik of deze computer 512 aankan[/quote:6c90ac1feb] [quote:6c90ac1feb="Marcel de Reus"]Je moet even opletten wat het moederbord maximaal ondersteund, [b:6c90ac1feb]dat moet je kunnen vinden in de manual.[/b:6c90ac1feb][/quote:6c90ac1feb] Dat leek me toch wel duidelijk?? :roll:
Link naar reactie
[quote:acda5cbc51="Giljom"]Welke website moet ik juist hebben, en waar zie ik of deze computer 512 aankan[/quote:acda5cbc51] wat denk je vd maker van de pc. Compaq dus. Je hebt een kleine kans dat ie gewoon geheugen wel lust. Kan je proberen, anders wordt het Compaq geheugen. Compaq vd de laatste 1-2 jaren gebruiken ook gewoon geheugen.Voorbeeld EVO D300 (p-iv) met Sdram pakt gewoon bijvoorbeeld Apacer geheugen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...