Ga naar inhoud

Wat voor moederboard raden jullie mij aan ?!?


Aanbevolen berichten

Het volgende ; Ik ga deze week een PC kopen maar, daar zit een asrock moederboard in. Ik heb de keus om daarin een andere in te zetten. Ik zat eigenlijk te denken aan een ASUS omdat ik daar alleen maar goeie dingen over gehoord heb. Ik zou jullie vragen wat voor mij het beste is rond de 100 euro. AMD XP 2600+ met AMD Cooler Silent 256 Mb DDR PC-2700 / 333 A-merk Maxtor 80.0 Gb 7200rpm /133 ATi Radeon 9600 Pro 128 MB DDR Ik hoop dat jullie snel met een antwoord komen want ik sta te springen om die PC op te halen, als jullie begrijpen wat ik bedoel. :lol: In ieder geval bedankt...
Link naar reactie
Gewoon een bord met de NForce II chippset nemen en afhankelijk van welke extra's je wilt je keuze bepalen. Dingen zoals rounded cables, Sata, overclockbaarheid etc. Ausu a7n8x deluxe is een leuk bord maar ook de Abit NF7s Rev 2.0 is momenteel een favoriet bord. Maar als je niet oced en andere eisen laat vallen kun je rustig een goedkoper bord nemen. Kortom, wat wil je?
Link naar reactie
[quote:10dce3afc3="water"]Asrock is het budgetmerk van Asus. Je meot je dus even goed afvragen welke mogelijkheden je eventueel mist. Voor de algehele kwaliteit maakt het dus niet uit.[/quote:10dce3afc3] Fout, Asrock is echt geen budgetmerk van Asus. Daar heeft Asus zijn X-series voor. Asrock valt inderdaad onder de firma Asustek, maar daarom zijn het nog geen budget borden van Asus!! (Ik weet dat hier veel reclame over wordt gemaakt, bijv. op marktplaats, maar dit is zeker niet correct!) Sorry voor het offtopic gaan, maar die fout moet toch echt een keer de wereld uit worden geholpen. Ontopic, ik zou ook de Epox 8RDA+ nemen, deze heeft meer features als de Asus A7N8X-X. Bijvoorbeeld Soundstorm.
Link naar reactie
[quote:916134e554="Heiden"][quote:916134e554="water"]Asrock is het budgetmerk van Asus. Je meot je dus even goed afvragen welke mogelijkheden je eventueel mist. Voor de algehele kwaliteit maakt het dus niet uit.[/quote:916134e554] Fout, Asrock is echt geen budgetmerk van Asus. Daar heeft Asus zijn X-series voor. Asrock valt inderdaad onder de firma Asustek, maar daarom zijn het nog geen budget borden van Asus!! (Ik weet dat hier veel reclame over wordt gemaakt, bijv. op marktplaats, maar dit is zeker niet correct!) Sorry voor het offtopic gaan, maar die fout moet toch echt een keer de wereld uit worden geholpen. Ontopic, ik zou ook de Epox 8RDA+ nemen, deze heeft meer features als de Asus A7N8X-X. Bijvoorbeeld Soundstorm.[/quote:916134e554] ik wou ff zeggen dat asrock wel degelijk de budget lijn van asus is ik heb bij asus gewerkt en die borden van asrock word wel degelik door asus zelf gemaakt
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...