Ga naar inhoud

FSB opkrikken


Aanbevolen berichten

[quote:e26d4df56b="KoRn"]Ik heb de faq gelezen, maar kom er niet verder mee. Naar mijn mening is mijn 2200+ niet gelocked, als dat wel zo is, dan houd het voor mij op. Ik zie bij anderen die een soortgelijke config als mij hebben, dat ze de fsb hoger hebben staan. En dat zou ik natuurlijk ook wel willen.[/quote:e26d4df56b] Waar staat dat, 2200 niet gelocked? hoe weetjedat? vaak ligt het ook aan je mobo, hoever je de FSB kan zetten. Wat voor mobo heb je?
Link naar reactie
Ik heb de quide nu idd verder gelezen. Heb de Vcore verhoogd van 1.65 naar 1.7, toen kon ik de fsb al opschroeven tot 145, met een mp van 13,5.Systeem bleef stabiel. Zal morgen kijken of ik er nog meer uit kan halen. Heb geen idee of ik de Vcore nog kan verhogen naar 1.75, kan het kwaad om dat te proberen, en dan de 3dMark er over telaten lopen?
Link naar reactie
[quote:4030ac606a="The_Dude"]Kun je idd doen. Houd even de temperaturen in de gaten van CPU en mobo (in de bios bv.) Mocht 3dmark vastlopen dan moet je weer omlaag. Het is effectiever een hogere fsb te hebben dan een hoge multiplier.[/quote:4030ac606a] In het bios heeft weinig zin, aangezien dat de onbelaste temperaturen zijn.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...