Ga naar inhoud

Mediamarkt PC


Aanbevolen berichten

Wie geeft mij advies over volgende pc die voor 1.399 euro te koop is bij de mediamarkt: Microstar P4 3.0ghz, 512 DDR RAM, 160GB HD, Geforce FX 5600 256MB, DVD+-R/+-RW. De 2,8ghz kost 1.249 euro (zelfde specs verder) Wat is wijsheid, is dit een goed systeem en welke meot ik nemen? Twijfels ook over de videokaart! (overigens zonder monitor)
Link naar reactie
Het zijn bij mijn weten dezelfde pc's als die door Aldi verkocht worden onder het merk Medion. Kwaliteit redelijk tot goed, voor een vrij lage prijs. De videokaart is redelijk, geen topkwaliteit, maar best aardig. Je moet de huidige games zonder problemen kunnen spelen. Ik zou eerder een 5200 verwachten in een budget systeem, maar dat valt dus mee. Nadeel van dit soort kant-en-klaar systemen is, dat vaak niet duidelijk is welke onderdelen erin zitten, en dat drivers (later) een probleem kunnen worden. En je weet ook niet op welke onderdelen al dan niet bezuinigd is (lees: mindere kwaliteit).
Link naar reactie
hamvraag is altijd waar ga je de PC voor gebruiken, en wat voor eisen stel je er aan??? kijk voor iedereen is er een andere configuratie te maken, jij zal andere eisen stellen aan bepaalde onderdelen dan een ander. echter is de prijs die je voor dit systeem betaald imho overrated, dus te duur :wink: zoals Sinas al aangeeft, voor minder kun je ook een leuk systeem maken. neem eens een leuk Nforce2 bordje, een XP2800, een Radeon 9800 512MB PC3200 nog wat andere meuk erbij (DVD speler, brander, draadloos muisje en ramplankje, etc...) dan ben je voor misschien hetzelfde geld klaar, en heb je een super systeempje weer staan....
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...