Ga naar inhoud

A7N8X-X of de A7V600


Aanbevolen berichten

Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken naar een nieuw moederbordje. Ik had de asus a7n8x-x steeds in gedachte en die kwam er ook wel goed uit volgens vele van het forum. Wel vond ik het jammer dat ik er geen sata op heb en nu heb ik dus de A7V600 in gedachte. Is dit ook een goed moederbord? Ik heb nog helemaal geen ervaring met OC'en maar ben wel van plan om er mee te gaan beginnen. Kan ik hierop ook mijn "oude" maxtor harde schijf gebruiken? Ik wil het gaan gebruiken met: Amd 2400 256mb ram pc3200 video kaart weet k nog niet alvast bedankt voor de reply's :)
Link naar reactie
maar goed, voor die 25 euro extra t.o.v de A7n8x Deluxe zou ik dan toch voor de deluxe gaan.. hij heeft soundstorm geluid onboard, beter dan standaard AC97 chip op de normale versie, Sata, en clockt ook nog eens goed over.. je kan evt ook eens kijken naar de Abit Nf7-s bijvoorbeeld.. deze is bijna net zo duur als de Asus en clockt ook zeer goed over.. heeft ook Sata onboard....
Link naar reactie
[quote:94258d9dbe="Marcel de Reus"]Hmm, waarom wil je persé SATA dan als je juist een goedkoop bord wilt? Als je SATA laat varen heb je een veel breedere keus. Er zijn veel goede en goedkope nForce2 bordjes.[/quote:94258d9dbe] Zoals de a7n8x-x en welke zijn dan nog meer goed bordjes, en idd dat serial ata is niet per sé nodig, maar het bordje kostte d8 ik €15 duurder
Link naar reactie
[quote:4978b8f0d9="Marcel de Reus"]Leadtek en Club3D maken leuke en goede nForce2 bordjes en de Epox 8RDA en familie zijn vaak ook erg gunstig geprijst.[/quote:4978b8f0d9] Als je voor de Epox gaat, neem dan de 8RDA+, deze is zeer gunstig geprijsd en heeft Soundstorm. Tevens klokt dit bordje nog heel aardig over. Serial ATA zul je dan wel moeten missen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...