Ga naar inhoud

Blue Tooth op MSI 648 Max


Aanbevolen berichten

check je boekje eens op pagina 2-23... daar staat hoe de bluetooth adaptor aangesloten moet worden.. daarnaast, moet je op je telefoon instellen dat hij moet zoeken naar aanwezige bluetooth apparaten. vindt ie dan jouw bluetooth adapter, dan zal ie dat weergeven op de telefoon. meestal vraagt hij dan of hij contact mag maken, met MSI adapter oid... had zelf een losse USB bluetooth adapter van MSI, en zo moest het bij mij ook...
Link naar reactie
[quote:1fbfc8422a="turbulence"]check je boekje eens op pagina 2-23... daar staat hoe de bluetooth adaptor aangesloten moet worden.. daarnaast, moet je op je telefoon instellen dat hij moet zoeken naar aanwezige bluetooth apparaten. vindt ie dan jouw bluetooth adapter, dan zal ie dat weergeven op de telefoon. meestal vraagt hij dan of hij contact mag maken, met MSI adapter oid... had zelf een losse USB bluetooth adapter van MSI, en zo moest het bij mij ook...[/quote:1fbfc8422a] klopt, ik had het gevonden, maar gistron (.com) heeft alles in elkaar gezet... ik heb idd met me telefoon gezocht naar blue tooth apparaten, maar die vindie niet... :S
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...