Ga naar inhoud

Athlon 64 veegt de vloer aan met Intel? ;)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:c4ff1f8108="General X"]kan iemand mij vertellen wat NDA betekent? Ik ken die afkorting niet! :oops: :cry:[/quote:c4ff1f8108][quote:c4ff1f8108="hjs"]Non Disclosure Agreement. (fout gespeld ;) )[/quote:c4ff1f8108] NDA betekend dus zoals HJS al zegt: Non Disclosure Agreement. Dat wil zeggen dat je hebt getekend dat je niets van de informatie die je hebt naar buiten brengt tot de opgegeven datum. Egslim staat onder NDA over de Athlon 64 FX. Hij heeft er klaarblijkelijk een Athlon 64 thuis en heeft er waarschijnlijk ook al een review voor Computer! Totaal over geschreven maar mag er nog niets over kwijt. dit komt dus omdat hij onder NDA staat. We wachten dus met smart tot de NDA is afgelopen, ik gok zo tegen 23-09 omdat dan de Athlon 64 word gelaunched.
Link naar reactie
[quote:03f5c343e3="BA"] Wat ik meer impressive vond was de 40 tot 50% boost over de P4 en AthlonXP in DX9 apps die ik gezien heb.[/quote:03f5c343e3] Idd ja :o Hier is een linkje naar een ander forum waar QD voor reviewt. [url]http://www.tbreak.com/forums/showthread.php?s=557e3fcd7329ff171434ff08c6777136&threadid=19317&perpage=15&pagenumber=1[/url] Staan ook andere benchies is, 2k1 standaard en 2k3 standaard. En pcmark enz.
Link naar reactie
[quote:0983609348="Red Dragon"]NDA betekend dus zoals HJS al zegt: Non Disclosure Agreement. Dat wil zeggen dat je hebt getekend dat je niets van de informatie die je hebt naar buiten brengt tot de opgegeven datum. Egslim staat onder NDA over de Athlon 64 FX. Hij heeft er klaarblijkelijk een Athlon 64 thuis en heeft er waarschijnlijk ook al een review voor Computer! Totaal over geschreven maar mag er nog niets over kwijt. dit komt dus omdat hij onder NDA staat. We wachten dus met smart tot de NDA is afgelopen, ik gok zo tegen 23-09 omdat dan de Athlon 64 word gelaunched.[/quote:0983609348] maar wat ik dan niet snap, waarom begint deze knakker dan al wel met 3dmark scores en etc. te gooien van de A64 dan??? of zie ik weer wat over het hoofd met mn slaperige kop?
Link naar reactie
[quote:f124dc9f43="turbulence"]vraag ik me dan wel eens af... wat doen reviewers als bijv egslim en consorten dan met de hardware zodra ze benchmarks hebben gedraaid, en ze er een review over hebben geschreven? moet die handel dan weer terug naar de leverancier? of gaat die handel gewoon op de grote stapel???[/quote:f124dc9f43] In de veel gevallen gaat het naar het hoofdkwartier van Computer!Totaal voor foto's. En daarna hoor ik er niets meer van. Het voordeel van een NDA is dat we betere/uitgebreidere reviews kunnen schrijven, terwijl de fabrikant niet bang hoeft te zijn voor lekken. In veel gevallen is een NDA een "gentleman's agreement", een echte handtekening heb ik nog nauwelijks hoeven zetten. Natuurlijk houd ik me er wel aan - afgezien van een eventuele hint. ;)
Link naar reactie
[quote:fc04b720df="egslim"][quote:fc04b720df="turbulence"]vraag ik me dan wel eens af... wat doen reviewers als bijv egslim en consorten dan met de hardware zodra ze benchmarks hebben gedraaid, en ze er een review over hebben geschreven? Moet die handel dan weer terug naar de leverancier? of gaat die handel gewoon op de grote stapel???[/quote:fc04b720df] In de veel gevallen gaat het naar het hoofdkwartier van Computer!Totaal voor foto's. En daarna hoor ik er niets meer van.[/quote:fc04b720df] En daarna gaat de hardware weer terug naar de leverancier, of we moeten het kunnen gebruiken voor andere tests. In het testlab moeten we natuurlijk wat recents hebben staan en onze freelancers moeten ook met recent materiaal kunnen testen. En wat betreft NDA's, daar houdt Computer!Totaal zich altijd aan. Je geeft van te voren aan dat je eraan zult houden. Dat gaat via een handtekening. Anders krijg je de info of spullen niet eens. Dan moet je je ook aan je woord houden vind ik. Je kunt NDA's een paar keer schenden maar dan vertrouwt niemand je meer en krijg je dus niet snel nieuwe info/spullen. Daarnaast kunnen sommige NDS-schendingen tot rechtzaken en hoge boetes leiden. Misschien is het voor bepaalde websites aantrekkelijk, maar Computer!Totaal begint niet aan dat soort praktijken. De test van de Athlon 64 FX die Eildert doet kunnen jullie lezen in Computer!Totaal nummer 11 die op 17 oktober verschijnt, eerder niet.
Link naar reactie
Betaal jij dan zijn woordprijs? Overigens vind ik niet dat het blad alleen op oppervlakkige zaken ingaat. Je kunt natuurlijk nog veel dieper op de materie ingaan maar dat is voor veel minder mensen interessant. Oppervlakkig zou betekenen dat we niet eens aandacht aan de Athlon 64 besteden. Die is toch niet interessant voor de 'oppervlakkige' gebruiker. We besteden er wel aandacht aan, op een zodanige manier dat ook de niet supertechneuten er chocolade van kunnen maken...
Link naar reactie
[quote:69d2b12270="BA"]die waarschijnlijk ook eerder beschikbaar zijn.[/quote:69d2b12270] Dat is natuurlijk wel zeker, de C!T verschijnt op een vaste datum, denk niet dat AMD in dit geval zijn NDA aanpast aan de verschijn datum van C!T ;) En de "doorloop tijd" voor een blad is natuurlijk ook veer langer dan voor een online artikel, ze kunnen helaas nooit zo aktueel zijn als het internet.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...