Ga naar inhoud

thoroughbred 2700


Aanbevolen berichten

Ik heb een Thoroughbred over, als ik deze op een Asus A7V266-E steek loopt hij als 2100 (logisch de max ondersteunde fsb van DIT board is 133) Daar schiet ik dus niets mee op want er zit al een 2100 (Palo) in. Nu wil ik graag de multiplier wat hoger zetten om toch op de waarden van een 2700 te komen. Wat is hier de makkelijkste methode voor? heb hem intussen unlocked door verbinding tussen de twee pinnetjes aan de onderkant unlocked. Resultaat is dat de processor dan als duron 5xx of 667 herkend wordt. (vermoedelijk omdat het bios de 166fsb thoroughbreds niet kent?) de hogere multipliers staan niet meer in het bios. (hoogste is 14x) Ook als ik het via mobo hardwarematig instel kom ik niet op 2700 waarden. en wie heeft er ervaring met grotere processors op de A7V266-E?
Link naar reactie
omdat als er bijvoorbeeld een nieuw bios uitkomt waar bij de release bijvoorbeeld staat; - supports new AMD XP 2400 and 2600 CPU's dat er een CPU string in het bios zit waardoor hij de CPU herkent, en ook zal weergeven als een XP2400 of 2600.. maar als je kijkt met Aida of WCPuid bijvoorbeeld, geeft ie dan wel de juiste aantal MHZ weer? maar hij pakt de 16MP wel of niet? dat kan ik niet echt opmaken uit je verhaal...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...