Ga naar inhoud

waterkoeling


Aanbevolen berichten

hallo mede overclockers ik heb er genoeg van die enige warmte ik wil water koelen dus ik iwl alles wat het beste koelt dus de beste radiator en het beste koelblok voor mijn pentium 4 en geforce fx 5600 weten julie miss iets en ook goede lsangen en goede pomp oftewel de hele rim ram ik kijk nooit in me case heeft geen window enzo dus het hoeft niet mooi te zijn als het maar goed koelt!! ik wil een groote radiator des noots zet ik die buiten de case.. maar dus tips ed gevraagt een goede merken en producten (ik heb rond gekeken maar wil echt het beste van het beste voor dit) koelblokken moeten echt de beste zijn
Link naar reactie
Ja, je kunt in dat topic kijken, maar om het even makkelijk te houden, wil je met tec's werken? (als je niet weet wat dit zijn waarschijnlijk niet :wink: ) Het beste wat er te krijgen is voor waterkoeling is: - DTek White Water - Voor op de kaart maakt het niet zo uit ( DangerDen of Swiftech Mcw50) - Radiator XLR120/Scoop (met de hand gemaakt, weet niet of ze nog te krijgen zijn [url]www.jpiperformance.com[/url] ) Anders moet je gaan voor de Dtek rad met fan shroud, of de black ice extreme dual rad. (wel behoorlijk groot) - Pomp, Eheim 1048 (600 liter) /1250 (1200 liter) - Slangen Tygon13mm.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...