Ga naar inhoud

Vraagje over MSI-875P NEO FISR


Aanbevolen berichten

Een goed mobo is niet echt de vraag. Tegenwoordig zijn bijna alle mobo's van zeer degelijke kwaliteit en de snelheid tussen verschillende borden met dezelfde chipset is verwaarloosbaar. Als je een mobo gaat uitzoeken moet je vooral naar de prijs, features en de chipset kijken. Met het mobo is niets mis, het zelfde geldt voor het Asus bord dat je noemt.
Link naar reactie
Mja die MSI kwam heel snel uit de testen met een 2.8, maar dat kwam door een automatische overklokfunctie.... (zat tegen 3 Ghz aan) Tegenwoordig kan je kiezen of je dat aan wilt hebben. En idd je kan verder beter naar de features en prijs kijken. Als je voor Asus gaat zorg dan wel dat je P4C800-[b:317228d9e1]E[/b:317228d9e1] krijgt, de originele P4C800 doet moeilijk met veel geheugenmodules.
Link naar reactie
k bedankt....en nog een vraagje! wat kan ik beter nemen? Asus P4C800-E met Asus GforceFX5900 128mb of MSI 875-P-NEO-FISR met MSI Gforce FX5900VTD 128mb ik zelf zou graag de msi nemen ..omdat ik de kaart fantasties vind..en wegens grote softwarebundel..maar als het veel scheelt in performance...dan word het asus:)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...