Ga naar inhoud

CPU temp


Aanbevolen berichten

Beste, misschien een hele rare vraag maar ik vraag me af hoe mijn CPU temperatuur zo hoog kan komen. Ik heb een AMD 1800+ en 2 HD en een Antec kast met goede voeding. Maar toch is de temperatuur dik 40 graden en ik lees bij anderen dat hun temperatuur soms onder de 30 graden is wie kan mij uitleggen hoe men dit doet. Alvast ebdankt
Link naar reactie
Je AMD xp kan nog een oude core hebben die wat warmer kan worden. Ik heb ook een xp 1800+ gehad en die werdt ook iets van 50 graden. Dus niks om je druk over te maken! Als je lagere temps wilt krijgen kan je (als je nog een standaard koeler hebt) die vervangen door een betere koeler, dan wordt ie iets van 5 à 10 graden koeler van.
Link naar reactie
Nou een Athlon XP onder de 30 graden houden is echt niet zo simpel hoor. Ik heb mijn Tbred 2200+ op een Vcore van 1.4V lopen met een Swiftech MCX462-BA en nog loopt ie tegen de 40 graden full stressed aan. Als het een Palomino is, dan is ie zelfs erg koel. Over de 50 graden met redelijke koeling en dik 60 met de boxed koeler die bij de Palomino's zat is echt geen uitzondering hoor. Maw, je hebt gewoon een prima temp.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...