Ga naar inhoud

Ik wil een nieuwe game PC, graag advies !


Aanbevolen berichten

  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Organiseer jij het project of is het van ouders? of voor jezelf? Ik ben nog 14 zie je moet alles van ouders hebbe! En het blijkt maar weer: smaken vershilen, ik vind die Thermaltake XaserIII V1000A spot lelijk! Maar veel mensen vinden hem blijkbaar mooi! Bij mij komt hij in iedergeval niet in mijn kamer! Blijf je nu wel of niet bij ALternate?
Link naar reactie
Hebben ze als moederbord de P4C800-E Deluxe? Deze heeft geen problemen met geheugen zoals de P4C800 Deluxe dat wel vaak heeft. Verder zou ik zowiezo gaan voor PC3200 of PC3500 geheugen van Corsair of Geil, Geil presteert vaak hetzelfde als Corsair en OCZ. Ik zou voor PC3200 of 3500 gaan omdat je dan op 5:4 kan draaien op snelle timings en aangezien je met de 3.0Ghz toch niet zo erg ver kunt overklokken op lucht zal de Fsb laag blijven en kan je waarschijnlijk ook 1:1 draaien op snelle timings (Hoop dat dit duidelijk is anders moet je het nog een keer vragen.) Koop in ieder geval geen PC4000 geheugen, dit zal langzamer zijn in je systeem dan PC3200 of PC3500! General X, de alternatieven die je gaf zijn geen I875 chipsets maar I865. :roll:
Link naar reactie
Ik snap je niet echt. In je openingspost, zet je een echt supersysteem neer, en dan opeens wil je alles veranderen en ga je twijfelen. Dat moederbord, ASUS P4C800 Deluxe is een prima moederbord en die videokaart is ook prima, maakt niet uit van welk merk. Merken zoals Hercules en Gigabite leveren alleen veel software bij hun videokaarten. Gewoon de goedkoopste nemen dus. Geheugen zou ik doen wat CV zei, Corsair, Geil of OCZ PC 3500.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...