Ga naar inhoud

Ik wil een nieuwe game PC, graag advies !


Aanbevolen berichten

ok ik wil graag een nieuwe fantastische :-) game pc gaan kopen... ik had zelf samegesteld : Asus P4C800Deluxe { vraagje over de s-ata..weenie offie wel helemaal full support } P4 3.0GhZ 800MhZ FsB Club3D Ati Radeon 9800Pro 256Mb { belangrijkst..hier egt advies over} GeIL 1024Mb PC3200/400Mhz Memory ThermalTake V1000A Case 2X Western Digital Raptor 36.7Gb { weet nog niet duz. mobo} geef maar ff wat ik beter kan doen:P
Link naar reactie
  • Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
Topic titel veranderd, zo is hij wat forum vriendelijker. Prima systeem maar wat is je Budget? hoeveel geld kan je uitgeven? Ik zou geen GeIl geheugen nemen maar OCZ en dan geen PC3200 maar PC3500 of hoger. PC4000 of zo. Leuk voor als je wilt overklokken met deze pc. De Asus P4C800 ondersteund S-ata Wat wil je weten over de Radeon 9800 PRO 256mb? dat is de snelste game kaart die er is.
Link naar reactie
Zalman is opzich ook een goeie, maar niet speciaal gericht op 'power'. Zij leveren vooral stille producten af. 'Ondersteund' zou ik het niet willen noemen btw, het is zo dat er nog niet zó veel spellen zijn die [i:6482063ab9]gebruik maken[/i:6482063ab9] van 256 mb videokaart geheugen. Maar voor de toekomst is het zeker aan te raden. Ook nu al maakt het verschil in bijvoorbeeld spellen zoals UT2003, waarin grote hoeveelheden textures in het geheugen geladen moeten worden.
Link naar reactie
Waarom persé Alternate? Deze zijn niet altijd het goedkoopste hoor? Ik zou gewoon de spullen kopen daar waar het het goedkoopst is! Het liefst natuurlijk alles bij één winkel, in verband met de verzendkosten, maar toch. MSI zou ik persoonlijk niet aanraden, ik meen dat het Asus bord betere prestaties leveren. Als je persé uit de geheugen types van Alternate 'moet' kiezen, neem dan Corsair...
Link naar reactie
Die 875P Neo-FISR ondersteund geen Serial ATA welke van MSI (die ze bij Alternate hebben) die wel ondersteund en ook nog goed is is de : GNB Max-FISR die heeft ook nog Serial ATA RAID dus ook nog meer prestaie winst aangezien je 2 S-ATA schijven wouw gaan kopen. [edit] neem die mobo toch maar niet heeft geen 800 MHz FSB en geen PS 300 ondersteunig, zoekmaar zelf een verder. en kijk bij www.tweakers.net eens waar je het het goedkoopst allmaal kunt krijgen ! [/edit]
Link naar reactie
[quote:765aa11617="GreyHornet"]jah ok ..maar hep ik op dit moment wel veel aan 256 mb dan.. want iik wil nog wel kunnen gamen ...games als Operation flashpoint ..america´s army .operations enz enz..meeste nieuwe spellen hoor..duz.. maar kan je geheugen ook terugzetten op 128 mb,,.. dat kon ook volguns iets.... of verkeerd gelezen[/quote:765aa11617]kan iemand dit voor mij in normaal Nederlands vertalen, ik snap er de balle niet van! veel mensen vinde dat ik niet duidelijk en netjes typ maar jij slaat alles! :P :wink: :P :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...