Ga naar inhoud

edo dram plaatsen


Aanbevolen berichten

[quote:608b451d7d="nicolaas"]inmiddels geprobeerd maar krijg foutmelding- onbetrouwbaar geheugen type en wordt niet geinstalleerd. pentium 200- 64 mb (2 x 32 in de 168 banken van het mobo GA-586T2 PCI-ISA bus en de 2 x16 in sim 3 en 4 gezet-(bank 2) gr nico[/quote:608b451d7d] Hebben we het hier nou over EDO (SIMM) geheugen of DIMM? Of zit je beide door elkaar te gebruiken?
Link naar reactie
Ik denk dat hij ze door elkaar wil gebruiken, is gewoon af te raden, wordt systeem alleen maar heel instabiel van(als het al werkt). En 32 mb maakt niet zoveel extra performance denk, zal wel iets schelen. Zou gewoon ff kijken naar grotere modules sd-ram denk ik. als ik de eigenschappen van je mobo zie dan kun je het mixen, het geheugen, vreemd. Zoek ff een handleiding op op internet
Link naar reactie
[quote:1be7b25850="nicolaas"]een computer zaak adviseerde me er gewoon edo dram bij te zetten, [/quote:1be7b25850] Nou, lekkere zaak. In principe raad ieder moederbord fabrikant het af. Ikzelf heb het bij wijze van test ook eens geprobeerd en dat ging een paar dagen goed. Daarna was het afgelopen met het moederbord. :lol: Daarom vroeg ik me ook af: [b:1be7b25850]WAAROM[/b:1be7b25850] werkte het niet langer dan die paar dagen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...