Ga naar inhoud

Boot Failure


Aanbevolen berichten

Hoi Allemaal, Ik zette vanochtend mijn computer aan, en hij deed het perfect (heb er gisteren een 2400+ ingezet) dus ik ga eten, en ik kom terug is de computer opnieuw opgestart en staat er Boot Failure en nog een hoop gezeur over SCSI (heb ik niet eens :S), dus ik douw mijn computer uit en zet hem weer aan, en alles werkt weer perfect, nu ben ik toch wel een beetje ongerust, want ik weet niet waar het aan ligt. Zouden jullie me kunnen vertellen waar het aan ligt of heb je het zelf al een keer meegemaakt? Groetjes René
Link naar reactie
Ik heb een IBM 120GPX 40GIG 7200rpm, maar er zijn nu wat nieuwe ontwikkelingen want ik zette mijn computer uit en hij ging niet meer aan, toen allee kabels er opnieuw ingedaan en toen deed hij het weer maar het lampje van mijn netwerkaart knippert terwijl die hoort te branden. zou het mischien kunnen dat mijn 300watt voeding het niet meer trekt? //EDIT Probleem is opgelost ik had er laatst een casefan uit mijn kast gehaald omdat die te veel herrie maakte, maar ik had het kabeltje er in laten zitten (vergeten :roll: ) En dat was z'on goedkoop kabeltje en die heeft geen omhulsel en die maakte kortsluiting met de kast waardoor mijn computer uitviel. Bedankt voor jullie hulp :D
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...