Ga naar inhoud

Geluid onboard valt in games zomaar weg ?????


Aanbevolen berichten

Tijdens het gamen valt regelmatig mijn geluid weg.Tijdens CS moet ik er dan uit tot aan het scherm om online te spelen en dan doet ie het weer?Schiet mij maar lek.Iemand enig idee/ Ik heb een Gigabite P4 titan 667 845 pe moederboard (8pe667 ultra) 512mb intern p4 2.4 hd 40 gig videokaart is een Atlantis radeon 9500. Ik hoor wel of iemand dit herkent. Gr en alvast bedankt
Link naar reactie
Als je een goed setje boxen hebt(ik heb zelf DDT 2500 Cambridge Soundworks)is het geluid gewoon goed. Ik heb laatst CS gespeelt en toen viel af en toe het geluid weg.Toch een Chip die z'n beste tijd heeft gehad?Ik ga m'n oude Audigy kaart erin zetten en kijken of hij het dan nog heeft.Mochten er andere redenen zijn waarom men denkt dat het geluid het af en toe niet doet hoor ik t graag.
Link naar reactie
[quote:8e950d4e1e="danisan"]srry geen antwoord maar een vraagje ik speel ook veel spelen onder ander ook CS en vind het geluid dus belangrijk daarom wil ik graag weten of geluid van een moerderbord af goed te doen is bijvoorbaat dank[/quote:8e950d4e1e] Dat verschilt sterk per persoon. Ik persoonlijk vind de meeste onboard chips (vaak een AC97) echt niet te doen. Een chipset die lekker onboard geluid heeft is de nForce2 met de MCP-T Southbridge. Daar zit Soundstorm op en dat geeft prima 5.1 geluid en ondersteund ook nog eens EAX. Ik zelf heb een Soundblaster Audigy met een Logitech Z540 blafferset en dat bevalt me prima. De kwaliteit van de Audigy is vergelijkbaar met die van de Soundstormchip. Sommige gamers die echt gevoel voor sound hebben, zweren absoluut bij de Audigy2 die ook EAX Advaced HD ondersteunt en een nog mooier geluid heeft (al is dat al lastig te horen als je er geen goed oor voor hebt).
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...