Ga naar inhoud

geheugen defect


Aanbevolen berichten

FAQ, Search etc gebruikt, beep code ook niet in boekje, ook hccnet testbank : geen duidelijke uitlsuitsel. [b:4c74973fff]geheugen DDR266 (2 reepjes, op het werk gekregen met mededeling dat het niet zeker was of ze goed waren).[/b:4c74973fff]Koop Asus A7v8x-x met AMD 2400+ met ATI 9500 non pro. Denk zal ik toch 512 MB kopen, ter voorkoming van teleurstelling en het is geen verloren geld, stop het dan in een andere toekomstige pc of slijt het aan mijn zwager. Toch niet gedaan :evil: :evil: :evil: En ja hoor : start PC op alleen maar biepjes en de boodschap op de monitor van : Je power cable van de ATI is niet aangesloten rtfm. Dus AGP eruit, PCI VGA erin. Start op, lang-kort-kort -kort: Geen signaal op de monitor, en vervolgens gaat de PC naar de flop, je hoort hem lezen. Je kan verder niets doen. Vergedrukte in aanmerking genomen en bovenstaande : geheugen is brak, : suggesties of het toch iets anders is ?
Link naar reactie
BA : wat id de externe 12 aansluitng vd ATI9500 ?? Boekje zegt er niks over : ik heb de kaart bekeken ja die heeft een aansluiting voor een voedingskabel van een floppy . Is die het ? Het is de 1e keer dat ik hoor dat ie apart wordt aangesloten : nou ja dit is ook de snelste videokaart die ik ooit had. BA : niet aangesloten : is mijn vga kaart dan kapot ?
Link naar reactie
Je moet inderdaad een 12v floppy aansluiting er op zetten ja, anders krijg je de allereerste melding die je noemde mbt de "powercord not attached" of zoiets. Vreemd dat het niet in je boekje staat, want zonder wil het echt niet... Maar aangezien je met een andere videokaart ook problemen had, is misschien OOK dat geheugen toch niet goed. Eerst maar even die powercable proberen denk ik, hopelijk doet ie het dan wel.
Link naar reactie
[quote:202e401bd9="Bosje"]BA : wat id de externe 12 aansluitng vd ATI9500 ?? Boekje zegt er niks over : ik heb de kaart bekeken ja die heeft een aansluiting voor een voedingskabel van een floppy . Is die het ? Het is de 1e keer dat ik hoor dat ie apart wordt aangesloten : nou ja dit is ook de snelste videokaart die ik ooit had. BA : niet aangesloten : is mijn vga kaart dan kapot ?[/quote:202e401bd9] LOL, daar moet je dus idd een floppy connector op doen. Heb je die niet aangesloten zitten dan doet die hele kaart het niet. Zelfde verhaal met de 9700 serie. Maar dat had je al gedaan zie ik net, was ff te snel :)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...