Ga naar inhoud

2 sec in bios, dan gaat pc uit


Aanbevolen berichten

Ik heb nog een oudere PII staan, deze gaf in windows aan dat het geavanceerde energie onderdeel niet goed functioneerde. Ik heb dus de pc opgestart en ben naar de bios gegaan om eens te kijken. Echter als ik net in de bios ben gaat ier er weer uit en wordt het lampje van de monitor oranje (ipv groen). Het lampje van de pc is echter nog wel aan. Iemand een idee hoe ik toch in de bios kan komen? Of een andere tip / oplossing?
Link naar reactie
[quote:090611abec="spiderned"]Lijkt mij een slechte BIOS. Start [url=www.spiderned.com/download/KRKCMOS.EXE]dit[/url] proggie eens op met een DOS opstartflop. Heb heeeeel vaak geholpen met rare biosfouten.[/quote:090611abec] Ha, volgens mij heb je dat proggie ooit eens van mij gekregen :lol: . Wist niet dat ik het voor dit probleem ook kan gebruiken. Iig bedankt!
Link naar reactie
Helaas is het niet de oplossing. Ik ben eens gaan kijken of er een bios update is voor dit moederboard. Kan het type uitlezen en een strin. Alleen staat er dan op de website van American Megatrends dat ik kan kiezen uit een lijst. Ik weet echter nog steeds niet welke ik dan moet hebben. Dit zijn de beschikbare gegevens: AMI Bios ID String: 61-0126-004500-00111111-071595-440LX Website: http://www.ami.com/support/bios.cfm Onderaan kan ik kiezen uit een lijst met types, welke moet ik hebben? Alvast bedankt voor de te nemen moeite.
Link naar reactie
[quote:a9927383e8="Sellis"][quote:a9927383e8="spiderned"]Lijkt mij een slechte BIOS. Start [url=www.spiderned.com/download/KRKCMOS.EXE]dit[/url] proggie eens op met een DOS opstartflop. Heb heeeeel vaak geholpen met rare biosfouten.[/quote:a9927383e8] Ha, volgens mij heb je dat proggie ooit eens van mij gekregen :lol: . Wist niet dat ik het voor dit probleem ook kan gebruiken. Iig bedankt![/quote:a9927383e8] :lol: Kan best ja, heb al vaak problemen voor me opgelost. Had ik je er al eens voor bedankt of niet? :lol:
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...