Ga naar inhoud

3d-mark2001 SE Score


Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal maal deze benchmark gedraait en kom steeds rond de score van 7500 uit. Naar aanleiding van scores op dit forum denk ik dat dit nogal laag is voor mijn systeem. Klopt dit of is alles gwn in orde? Abit KD7 AMD Athlon 2100+ 512 mb 333DDR Western Digital 80GB 7200 GeForce 4 Ti4200 128 mb SB Live Lite-on 48/48/12 Alles draait op Windows XP.
Link naar reactie
Een score van 7500 is idd veel te laag: ik haalde met mijn athlon Xp1800 , ECS k7s5a, 512 mb ddr ram (pc2100) en een geforce 4 ti 4200 een score van 10400, in ieder geval ruim boven de 10000. Richtlijn voor jou zou dus ook 10000 moeten zijn. mischien kun je beter eens detonator 40.72 kunnen proberen, daar haalde ik destijds die scores mee. Deze drivers waren speciaal geoptimaliseerd voor de geforce 4 series. als ik mij niet vergis zijn de laatste detonators speciaal voor Geforce FX kaarten. probeer de 40.xx drivers eens, want 7500 is echt te weinig. anders laatste moederbord drivers of misschien zelfs je mobo flashen.
Link naar reactie
ziedaar.... de laatste drivers.... de laagste scores. Probeer eens de 40.72 driver. Behaal je daar slechte scores mee (<9000) dan moet je toch eens aan andere zaken denken als moederbord drivers en misschien ook wel handig om windows er opnieuw op te knallen. Behaal je daarna nog steeds lage scores, denk dan eens aan de bios van moederbord en videokaart te flashen, want deze scores zijn voor jouw systeem veel te laag
Link naar reactie
[quote:e69a80c282="BA"]Kijk eens naar de rest van je settings, heb je niet toevallig aniso aan staan of zo? Daar zakt de score aardig door in elkaar bij de GF4 serie.[/quote:e69a80c282] Nee alles staat gwn op de standaard settings. Met de installatie van de oude dentonator haal ik wederom een score rond de 7000 :cry:
Link naar reactie
[quote:4665fa8878="Marcel de Reus"]Ik zou Windows eens opnieuw installeren. Zeker als het zo'n voorgeïnstalleerd ding was, want die halen vaak om één of andere reden zeer slechte scores. Bovendien kun je dan een software probleem gelijk uitsluiten.[/quote:4665fa8878] Ik heb Windows een maandje geleden al opnieuw geïnstalleerd na problemen met Norton.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...