Ga naar inhoud

Is dit een redelijke pc?


Aanbevolen berichten

Hi, ik heb wat onderdelen en wil er een pc van bouwen. -ATX standaard kast met usb en firewire op de voorkant -Maxtor 40 gb -Hercules (nogwat) 64mbram -AMD 1000+ (1ghz) -AKAOpen AK73 Pro, a VIA KT133-based motherboard for the AMD Socket A CPU (onboard sound) -256 mbram -cd/dvdspeler -(evtueel netwerkkaart) -en een monitor (geluid gaat via de versterker dus geen flut pc boxjes, kost alleen maar geld) is dit redelijk? voor: games, textverwerking, progrmmering, evtueel inet (geen downen) zelf dacht ik dat er wel wat meer cpu in kan en meer mbram? (ben niet rijk, :cry: maar oke)
Link naar reactie
Ok, heb je deze onderdelen al of wil je ze nog gaan kopen? En voor games is het nogal belangrijk om te weten wat voor videokaart het is, een Hercules nog wat zegt mij namelijk niet zoveel :P Als je in totaal maar 200 euro hebt te besteden voor een totaal nieuwe PC zou ik tweedehands iets uitzoeken. Als je bedoeld dat je deze stuff al hebt gekocht voor 200 euro en nog 100/150 euro te besteden hebt dan zou ik een ECS K7S5A Pro kopen met een Athlon XP 2200+ en 256mb PC2100 geheugen.
Link naar reactie
Sorry, voor deze late reactie maar oke. Ik heb dat al, en nu nog zo'n €50,- tot €150,- uit te besteden. Ik kijk nu ff voor video kaart .... Het is een Hercules 3D Prophet 4500 (64 mb). Ik heb de boel ff in elkaar gezet maar ik heb wat problems met beschadigde cd's en een NTFS ipv FAT32 schijf (helaas). Hij loopt verder dus wel, dwz hij gaat aan en ik kan op bootfloppy werken (oke dat is niet veel maar tog) Wat kan er dan wel op mijn moederbord ipv van die (slome) AMD 1ghz? En ja ik was al van plan om meer geheugen en snellere processor erin te 'doen'. (Wist niet dat het moederbord niet meer zo goed was, kwam er laatst achter dat er ook geen extra usb op kan :cry: )
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...