Ga naar inhoud

AMD Atlhon 2400 XP bijzonder trage benchmarks


Aanbevolen berichten

Hoi FSB staat op 133Mhz. En Sisoft Sandra geeft netjes aan dat het om een Athlon 2400 gaat, maar de Benchmarks scoren even hoog als een AMD athlon 1800 XP. :cry: Ik heb de CPU Benchmarks getest op Sisoft Sandra 2002 en 2003, maar beide versie's geven een even lage score aan. Dit zijn de resultaten: Dryhstone Alu 4438 en Whetstone FPU 2222 Mflops. Dat is dus ongeveer even snel als een AMD 1800+. Ligt dit nou aan mijn Mobo? Asus A7V8X-MX, of aan Sisoft Sandra? En weet iemand nog een ander Benchmarks programma om mee te testen? Het nare van alles blijft nog dat Sisoft Sandra aangeeft dat alles klopt. Alleen de resultaten zijn buitengewoon bedroevend.
Link naar reactie
Laat maar, de benchmarks zijn nu helemaal okee. Ik heb met "Drive Image" een backup teruggeplaatst, en sindsdien zijn de Benchmarks precies volgens de spec's op Sisoft Sandra :D Gelukkig, ik was erg bang dat het moederbord defect zou zijn. Hij loopt als een speer nu. Wat een beest zo'n AMD 2400XP. 8) :lol: Kees
Link naar reactie
[quote:3349fe0e72="bajnok"][quote:3349fe0e72="Vette kees"]Laat maar, de benchmarks zijn nu helemaal okee. Sisoft Sandra :D Hij loopt als een speer nu. Wat een beest zo'n AMD 2400XP. 8) :lol: Kees[/quote:3349fe0e72] Merk je dat nu ook in dagelijks gebruik, benchmarks kunnen wel beter zijn, maar als je er niks van merkt.[/quote:3349fe0e72] Ik merk verder geen verschil hoor. Hij liep al heel erg snel, maar doordat Sisoft Sandra lage Benchmarks aangaf, dacht ik dat het nog veel sneller kon. :wink: Kennelijk was er een fout in Windows geslopen waardoor Sandra niet goed meer funtioneerde. [quote:3349fe0e72]PCmark van Futermark (maker van 3dMARk) is ook een (veel gebruikt) benchmark progamma.[/quote:3349fe0e72] Okee, bedankt, dan zal ik dat programma eens gaan zoeken.:) Kees
Link naar reactie
Ik heb nog een vraagje aan jullie. Volgens Sisoft Sandra is op mijn harde schijf "Acoustik Management" ingeschakeld en kan het zijn dat de prestatie's minder zijn. Aldus Sandra. Mijn vraag is, is het moeilijk om "Acoustik Management" uit te schakelen voor een betere performance. Mijn schijf is een Maxtor diamond 9 plus/80gig/ Ata 133/ 8mb cache. Met de groeten van een leek. :D Kees
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...