Ga naar inhoud

3D Mark 2001 Score!!!!


Aanbevolen berichten

Ik denk dat je dit topic beter naar videokaarten kunt laten verplaatsen, tenminste volgens mij heeft RD ze liever daar. Verder is dat best een goede score voor jouw systeem (tenminste, van wat je ervan verteld hebt). De MX is niet zo'n superkaart dat speelt oa mee, je zult ook de Nature test etc niet hebben kunnen doen.
Link naar reactie
[quote:18ae2f8526="Marcel de Reus"]Ik denk dat je dit topic beter naar videokaarten kunt laten verplaatsen, tenminste volgens mij heeft RD ze liever daar. .[/quote:18ae2f8526] Twijfel geval, 3dmark2001se vind ik inderdaad meer in het videokaarten forum passen, echter gaat hij bij Senior volgens mij om de snelheid van zijn complete pc en niet alleen van de videokaart. laat hem om die reden hier staan. //Senior Score is overigens prima voor dat systeem en die videokaart.
Link naar reactie
Hmmm... als ik op die link in ze onderschrift klik dan zie ik dat hij de test op 800x600@16 bit heeft gedaan. Dat zijn niet de standaard waardes van 3D Mark2001 Se, de standaard waardes zijn 1024x768x32bit, als je andere resoluties dan de standaard resoluties doet dan is het meer appels met peren vergelijken.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...