Ga naar inhoud

voor iemand: een notebook


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb een vraagje voor iemand in mijn kennissenkring, die een notebook wil hebben. Wat wordt ermee gedaan: 1. Gewoon tekstverwerking, inbellen op internet (gratis providertje) en verder niks. 2. Betaalbare notebook. 3. Handig om mee te nemen en presentaties mee te doen. 4. moet een DVD-speler (standaard) en optie: CD-brander inzitten. Weet iemand een adres (of op Internet) waar je een leuk notebookje kan kopen ? groeten, Aswin
Link naar reactie
Notebooks heb je idd in ale soorten en maten. Je hebt de echte notebook, en de DTR (desktop replacenemnt). Als je veel gaat reizen dan is een echte nootbook wel de beste keuze ivm baterijduur. Kijk ook even naar de degelijkheid, sommige ontwerpen zijn wel heel erg fancy, maar mijn laptop viel na 2 jaar intensief gebruik bijvoorbeeld al bijna uit elkaar.
Link naar reactie
Ik vind persoonlijk die promedions er nogal krakkemikkig uitzien en ook zo aanvoelen. Ook zijn vind ik de schermen van een promedion van duidelijk mindere kwaliteit als een dell of iets dergelijks. Persoonlijk zou ik als het budget niet al te hoog is kijken naar een acer 1300 of 1400 serie, een hp (types onbekend bij mij) of een compaq uit de evo 1xxx serie of een presario 2xxx serie. Wat betreft de desktop processors. Ik vind het persoonlijk niet zo'n probleem (heb ook een desktop p. in m'n laptop). Als de koeling goed geconstrueerd is hoeft het niet echt veel meer herrie te maken en ik vind de accu duur ook niet zo van belang. Over het algemeen is er tenslotte wel stroom te vinden.
Link naar reactie
[quote:98bd6fafc4="Boerke87"]2e hands notebooks zijn vaak af te raden. Net zoiets als een 2e hands VW Golfje kopen :wink: vaak zijn die dingen al helemaal 'op' gebruikt.[/quote:98bd6fafc4] Mijn broer heeft laast nog een Dell Latitude CP 166Mhz lappie erges op de kop getikt en die werkt perfect hoor! Wat 2ehands geheugen erbij gekocht en een grotere HD. Er valt niks van te zeggen... :wink:
Link naar reactie
Nou ik heb de Promedion gezien (die is binnen). Moet zeggen: 1. Voelt boven verwachting, tot goed stevig aan. 2. Scherm is van minder kwaliteit ja. Overall: viel ie mij niet tegen. kosten: 898,-- euro. Zat natuurlijk een Pent. Celeron 2.2 Ghz. Niet erg, ivm het doel waar ie voor gebruikt wordt. Hele mooie tas erbij. Echter er werd helemaal niets meegeleverd qua software (behalve driver-cdrom en DVD-software).
Link naar reactie
[quote:8765a90a1a="Marcel de Reus"]Mooi, wil je software van mij kopen? :P Bij mij zat er allemaal rommel bij die ik niet durf aan te raken, een deel is al verkocht maar ik heb nog: PowerDVD XP 2x Nero Burning Rom 5.5 Panda Antivirus Neato cd-label software (met zo'n ding om ze te labelen erbij) en ook nog iets van Pinnacle ReX oid[/quote:8765a90a1a] Nee joh, niks nodig. D'r zat DVD-software bij that's it. Alle andere software ook die jij noemt, heb ik gewoon. Heb gewoon veel voor die mensen. Ze zijn er blij mee.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...