Ga naar inhoud

cpucool en pll


Aanbevolen berichten

hai mensuh Ik wilde ook eens aan de slag met cpucool ... Maar gelijk aida gedowned om niet voor vage vragen komen te staan BA's site en de FAK doorgeslopen ... En toen kwam de ellende ... ik geef aan dat ik intel mobo heb ... nl i845D chipset brookdale maar die staat er nie bij in cpucool ... wel iets met 845 .. maar als ik die neem en wat wil veranderen loopt lieve pctje vast ... *aai* Hi zegt dan dat ik iets van een cypress dinges heb wat ik wel geloof ... Dan FSB gaan doen maar ... maar das dan opeens grijs ... danmaar verder door aan te geven weetniet :oops: en ff gelijk bruusk de FSb omhoog schoppen d8 ik ... Kom ik in dat scherm ... PLL ---- boehoe wtf is PLL en hoe weet ik die van een pressario 6073EA met willamette 1.9 op i845Dmobo AIDA weet best wat dingen te raden van proc en mammaplank maar nergens ook maar iets voor pll ... hehe en als ik maar even op de gok iets opzoek wat overeenkomt met de standaardwaarden van mem en fsb enzo ... en ik wil dat veranderen ... krijg ik een freeze je ... Dit gaat veel op mijn game activiteiten lijken ... nl niet dus ... wat ik moeten doen om fsb en evt mp omhoog te schoppen ikke nie begrijpe en huilie moete doennie nu ... :oops: Bij spellen doe ik gewoon net alsof ik nie leuk vind, maar dit wil ik :p
Link naar reactie
Je kan de FSB dus alleen opschroeven als CPUcool de PLL weet, van alle borden uit de lijst staan de PLL's al ingevoerd. Wijkt de naam echter iets af is de kans groot dat je een andere PLL hebt en dan gaat het niet goed. Je kunt de PLL vinden op je moederbord (duh). Het is een klein zwart blokje dat vaak in de buurt van je PCI sloten zit.
Link naar reactie
thnx peepz ... Alleen beetje vervelend dat sandsra en aida zeggen dat mijn moederbord 6073EA heet ... van het compaqmodel wat ik heb ... zelfs die links naar intel erbij van aida zeggen niets, want dan staat er nix bij de 845d ... boehoe en meer dan een 82845 mem en agp controller en wat 82801 usb en aidio gedoe kom ik nie ... Ik ga compaq aanklagen ... :lol: die gaan er toch aan binnen onafzienbare tijd
Link naar reactie
ik bedoel de merknaam compaq .... Ondanks alle beloftes van hp, dat compaq zou blijven, blijkt nu toch weer met de nieuwe golf van producten van dat bedrijf, dat compaq steeds verder naar de achtergrond wordt geschoven ... Van de 153 nieuwe producten die werden uitgebracht zijn er slechts nog enkele van compaq ... en dan waren dat eigenlijk nog alleen maar wat monitortjes ...
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...