Ga naar inhoud

Vtech moederbord upgraden


Aanbevolen berichten

[quote:0f72105115="turbulence"]je wilt wat upgraden??? - snellere CPU erin? - ander (sneller) memory erin? - nieuw bios erin? geen idee wat je wilt, je zult toch even iets duidelijker moeten zijn, over je plannen.. :D VTEC mobo, leuke naam voor een moederbord, wat is het, een 1.8 16V? :wink:[/quote:0f72105115] Ik wil de bios upgraden Mijn probleem: Ik heb een harde schijf van 40GB leeg gemaakt en in deze computer gezet. Deze heb ik gefomatterd en geprobeerd 2 nieuwe partities te maken. Ik heb nu slechts 31,49 gb over. Ik heb me laten vertellen dat mijn bios niet meer aan kan, en dat ik dit moet upgraden. Vandaar, enne het is een Vtech niet een Vtec. Beter maar he
Link naar reactie
[quote:db0444a48e="turbulence"]http://www.elhvb.com/mboards/vtech/i440bios.html zou wel even kijken wat voor PCb versie je hebt, aangezien er nog al veel verschillende zijn...[/quote:db0444a48e] Ik heb op die site gekeken, maar wat kan ik hiermee? :oops: mijn gegevens: Vtech i440 BX-ITE8671 Bios 5/7/99 -i440BX-ITE8671-2A69KV3IC-00
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...