Ga naar inhoud

Gloeiend heet


Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie
[quote:10f319a027="BA"]Valt wel mee hoor, vroeger zaten er aardig wat giftige stoffen in dat spul, maar die pasta's zijn allang verboden. En als je het gebruikte dan is de concentratie zo laag dat je er niks van merkt. Het verbod is meer op productie.[/quote:10f319a027] Ik kocht een Zalman koeler. Dacht dat aan de onderkant een sticker zat: bleek het koelpasta te zijn (DOMDOM)
Link naar reactie
[quote:5677d3b52e="blizzie"]Nog effe het volgende: het witte lipje aan de ene kant brak eraf. Ik heb het ijzerendingetje zover naar beneden kunnen trekken dat hij bast blijft zitten. Gaat dit problemen geven?[/quote:5677d3b52e] Heb je je socket dus gemold? :o Mogelijk kun je in dit geval een andere koeler gaan halen die over alle lipjes van de socket valt. Als de koeler blijft zitten, misschien heb je mazzel en zit ie toch nog stevig zat, moeilijk van hieruit te beoordelen. [b:5677d3b52e]Ik[/b:5677d3b52e] zou in ieder geval een andere koeler gaan halen.
Link naar reactie
Je processor koeling kon je er bijna niet opkrijgen? Ik heb dit ook al met 2 cpukoelers gehad maar ik buig altijd eerst het ijzeren stangetje waarmee die vast wordt gezet om. Dit doe ik door er een stevige lange schroefendraaier (of spijker) er tussen te porren en dan vlink drukken. Ik buig hem zover bij dat als ie er opzit dat je de koeling nog een klein beetje kan bewegen. Ik wou niet het risico lopen op een gebroken 2700+ die ik voor 340 euro had gekocht. :(
Link naar reactie
Ik zou hem sowieso niet laten zitten, als hij er af valt, dan ben je sowieso de lul doordat je je CPU naar de maan is, en bovendien valt hij dan op de videokaart die je er mee kan beschadigen. Zoals eerder al is gezegd, zoek dan een koeler die over alle lipjes heen gaat, of zoek er 1 die dmv de gaten in je mobo vast moet (Alpha/Swifttech etc)
Link naar reactie
[quote:c3d632a843="Ochem@n"][quote:c3d632a843="blizzie"]Nog effe het volgende: het witte lipje aan de ene kant brak eraf. Ik heb het ijzerendingetje zover naar beneden kunnen trekken dat hij bast blijft zitten. Gaat dit problemen geven?[/quote:c3d632a843] Heb je je socket dus gemold? :o Mogelijk kun je in dit geval een andere koeler gaan halen die over alle lipjes van de socket valt. Als de koeler blijft zitten, misschien heb je mazzel en zit ie toch nog stevig zat, moeilijk van hieruit te beoordelen. [b:c3d632a843]Ik[/b:c3d632a843] zou in ieder geval een andere koeler gaan halen.[/quote:c3d632a843] Hij bleef dus zitten (godzijdank). Noem eens een merk cq. type die die dus over alle lipjes valt? (ik heb een asus-MOB met AMD Thunderbird 1400 mhz)
Link naar reactie
[quote:51ae11409d="Ochem@n"]Kijk advies van BA Andere optie bv Spire Falconrock NB: ik denk dat je misschien zelfs wel geluk hebt dat het lipje breekt; de Athlon 1400 was een aardige heethoofd en heeft het materiaal van je socket wat "verouderd" Zou denk ik vroeger of later vanzelf zijn gebeurd.[/quote:51ae11409d] Alleen online te bestellen of zijn er ook zaakjes waar je ze kan krijgen? //Edit: zie plaatje hieronder van Spire Falconrock. Valt volgens mij ook alleen maar om 2 lipjes [img:51ae11409d]http://www.eynstein.nl/ai/whisper.gif[/img:51ae11409d]
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...