Ga naar inhoud

Welke koeler?


Aanbevolen berichten

ik heb sinds kort ook een nieuw systeem en ook een Whisperrock IV erop zitten in combinatie met een amd 2500+ non oc'ed temps vind ik extreem goed moet ik zeggen. cpu idle 40 graden (bios) cpu stressed met cpuburn 48 graden max met casetemp van ongeveer 33 graden. wat voor cpu heeft de topcistarten precies?
Link naar reactie
[quote:f905669941="Red Dragon"]Zoals je kan lezen haalt hij met de Spire Whisperrock: [i:f905669941]temperaturen zijn nu 57 idle en 63 stressed [/i:f905669941][/quote:f905669941] dat vind ik met dit warme weer wel netjes voor een palli hoor. m'n pa's p4 zit ook rond de 65 stressed met dit weer. (maar hij heeft dan ook alleen 2x een outtake fan en geen enkele intake fan.) beetje dom dat ik over wat dingen heengelezen heb maar dat kan gebeuren.
Link naar reactie
Mijn huidige kast heeft een mindere airflow dan wat ik graag zou zien, maar mijn linkerzijplaat heeft een [size=18:42e26484e5]grote[/size:42e26484e5] opening waar eigenlijk een raam hoort te zitten. Je zou dus kunnen zeggen dan mijn kast eigenlijk open staat. Ik denk dat daardoor de intake (1) en outlet (1) ook niet veel nut hebben
Link naar reactie
mijn kast is een Midi tower, AMD 2000+ met een Whisperrock 3, en als videokaart een GF4MX440SE met koelblok. ik heb geen casefans mijn kast is met heet weer max 40 graden en mn CPU 45 (volgens de bios). Heb ik dan casefans nodig? Moet je vooral lucht uitblazende of inblazende hebben of het beste allebei zoals: -achter in de kast een fan die inblaast -bovenop de kast een fan die uitblaast (warmte stijgt vandaar) ?
Link naar reactie
Nou het is zo dat je beter onderdruk kan hebben in je kast dus meer uitblazende fans, het tekort aan lucht wordt wel door de gaten in je kast aangezogen. Het probleem is dat als hij ter hoogte van je proc of lager zit hij de koude lucht die de proc nodig heeft afzuigt en dit gebrek wordt dan waarschijnlijk met warme lucht aangevuld en dat is nu net wat je niet wilde bereiken. Zet dan die in de window op intake en zet de beide fans die je nu al hebt op outtake.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...