Ga naar inhoud

Side Window inbouwen, heeft er iemand ervaringen?


Aanbevolen berichten

Ik weet dat dit geen forum van de Gamma is maar hier komt mijn vraag :P : Ik ben van misschien plan een Side Window in m'n kast te maken (MIDI tower) met een Window Kit. Maar heeft hier iemand ervaringen mee, hoe je bijvoorbeeld het gat maakt in de kast? Misschien kan iemand mij nog tips geven. Ik wil dit graag weten voordat ik mn kast verpest. een aardig window kit leek me deze: [url]http://www.perfectsystems.nl/info.asp?Info=37199[/url] [img:3a22195db1]http://www.perfectsystems.nl/image/producten/winkitl30x26.jpg[/img:3a22195db1] Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:19487c6190="Alexander Online"][quote:19487c6190="gerben"] Als je niet twee uitgesproken linkerhanden hebt, zou het niet zo'n probleem moeten zijn.[/quote:19487c6190] Ik ben niet echt de handigste thuis. :)[/quote:19487c6190] Dan moet je het vragen of de handigste in huis het wil doen :wink: Maar zo moeilijk kan het niet zijn, gewoon tekenen en snijden, en er zit een mooie afdekstrip bij voor uitschieters :P
Link naar reactie
[quote:356522a416="gerben"]Als je niet twee uitgesproken linkerhanden hebt, zou het niet zo'n probleem moeten zijn.[/quote:356522a416] Gaan we schelden? Ik heb zo'n hekel aan die uitspraak. Er zijn ook linkshandige mensen hoor, en nee het is géén gen-defect. Bewezen is dat linkshandigen een andere ontwikkeling van hersenen hebben, en zeker niet nadeliger t.o rechthandigen soortgenoten. Dus kappen met die uitspraak, geef het door aan je medemens. :wink:
Link naar reactie
[quote:520b50846b="Salv"][quote:520b50846b="gerben"]Als je niet twee uitgesproken linkerhanden hebt, zou het niet zo'n probleem moeten zijn.[/quote:520b50846b] Gaan we schelden? Ik heb zo'n hekel aan die uitspraak. Er zijn ook linkshandige mensen hoor, en nee het is géén gen-defect. Bewezen is dat linkshandigen een andere ontwikkeling van hersenen hebben, en zeker niet nadeliger t.o rechthandigen soortgenoten. Dus kappen met die uitspraak, geef het door aan je medemens. :wink:[/quote:520b50846b] Ik ben zelf links maar vat het zeker niet als scheld woord op. Ik weet bijna zeker dat dit ook niet zo bedoeld is. Het is nou eenmaal een uitspraak. Zeg jij nou maar lekker "onhandig" dan doen wij hoe wij het willen. BTW het klopt wel een beetje, ik ben niet echt handig :)
Link naar reactie
Het was niet vervelend bedoeld. Ik vind het wel een beetje kleinzielig dat je over een bekende uitdrukking valt. En ook al ben je links, dan heb je nog geen twee linkerhanden. Maar voor jou, en voor alle linkshandigen onder ons: als je geen twee rechterhanden hebt, zal het jou ook wel lukken. Zo tevreden?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...